• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Emeeeelie

Jag och en kompis ska till Ullared på söndag & tiden sniglar sig fram ju....Hoppas på många fynd

• AnetteGunnarsson

Skall till gekås på lördag eller söndag, vilken dag är bäst??
    Och skall vi åka tidigt på morgonen, eller senare efter lunch????

• Rettis

nu är det bara en vecka kvar till ullared!! wwoohhoo!!

• cammily

har en fråga jag går i skolan och får inte skaffa ullaredskortet,de har vi redan kollat men sambon som jobbar får skaffa ett. men så vill jag ju inte gärna släpa ner han dit, så min fråga är får jag handla på hans kort, tänte att jag skulle handla så med avbetalning.

• kattengustav

Ska ner till Ullared den 10 oktober tillsammans med min mamma. Ska bli så kul. Har inte varit där sen i våras, så nu ska vi handla lite julklappar och sånt så det är klart. Även dagiskläder till Stina. Hon börjar ju dagis i januari. Fy vad tiden går fort.

• Smultronhjärta
    cammily skrev 2008-09-18 19:26:31 följande:
    har en fråga jag går i skolan och får inte skaffa ullaredskortet,de har vi redan kollat men sambon som jobbar får skaffa ett. men så vill jag ju inte gärna släpa ner han dit, så min fråga är får jag handla på hans kort, tänte att jag skulle handla så med avbetalning.
    Alltså jag är tveksam ifall det går..ett kreditkort är ju lite av en värdehandling som brukar kräva legitimation. Ring Gekås och fråga så att du får ett säkert svar
    **Max Lejon 070227**
  • Andersson81

Jag längtar så pass till lör då vi ska ner o shoppa o sova i en stuga för att sen shoppa lite till på sön!
    Men att tiden ska gå såå sakta!Skrikandes

Älskade, efterlängtade Amanda 070824
  • Emmel
    JennyC84 skrev 2008-09-18 10:36:08 följande:
    Har julkort och julpapper och sånt kommit in?
    Japp! Jag köpte massa rullar och har nu slagit in allt. I stort sett så är alla våra julklappar till barnen klara :0)
  • Emmel
    skorpan06 skrev 2008-09-18 13:18:37 följande:
    Någon som vet om de har pärlor, sådana man gör pärlplattor av? Jag är ute efter den större storleken som lite mindre barn kan använda.Pippi maskeradkläder och peruk, någon som vet vad de kostar?
    Det fanns i alla fall en dinosariepärlplatta med stora pärlor när vi var där i söndags.
  • Emmy o Nellie
    Smultronhjärta skrev 2008-09-18 19:34:03 följande:
    Alltså jag är tveksam ifall det går..ett kreditkort är ju lite av en värdehandling som brukar kräva legitimation. Ring Gekås och fråga så att du får ett säkert svar
    Du får inte handla på hans kort, det har jag försökt. Men ibland kollar dom ju inte om man har kod på kortet, isf brukar det gå. Är ju inte så kul att chansa...
    älskar er Emmy & Nellie
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8