• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • 17 årig tjej

JAg undrar hur mycket en babysitter kostar :) ? Någon so mhar koll :D?

• Smultronhjärta
    Svar på #890
    Angående fårskinnet så såg jag i måndags "nya" sorter-grå,svarta och ljusa i en plastväska. Om det är dessa du menar så blev inte jag heller särskilt impad-de andra är bättre
    **Max Lejon 070227**
  • DenDär
    Svar på #891
    den vi köpte för ca 6mån sedan kostade 299:- men vet att de har fått in nya/andra och vet inte om det är samma pris
    17 årig tjej skrev 2008-09-18 14:59:37 följande:
  • AnetteGunnarsson

åh tack. har du bild?
    Dancing Sunrise skrev 2008-09-18 12:14:35 följande:

Ja, jag köpte en jättefin overall till min son med varm tjock fleece i och annat sorts material utanpå i strlk 74
  • DenDär
    Svar på #892
    jo, men jag har sett o klämt på andra där med (och i andra babyaffärer med) o de imponerar inte så mycket på mig. har ett sånt billigt i vagnen och det duger dit tycker jag. men sen har vi ett stort fint inne som han leker på.
    Smultronhjärta skrev 2008-09-18 15:03:37 följande:
    Svar på #890Angående fårskinnet så såg jag i måndags "nya" sorter-grå,svarta och ljusa i en plastväska. Om det är dessa du menar så blev inte jag heller särskilt impad-de andra är bättre
  • AnetteGunnarsson

tack så mycket!

DenDär skrev 2008-09-18 14:46:47 följande:
    Svar på #875Var där i tisdes.Dom hade jättemånga skidset från st 80 och uppåt. Mösor, vantar och sockor har de jättemycket av.Långkallingar och underställ fanns en delSkor finns i 3 affärer utanför. Inget inne, bara 1 sorts "tossor" till baby (finns bland babysakerna, inte bland kläderna). Nu blir jag väl hängd när jag skriver detta men ang fårskinnet så tycker jag inte det är av bra kvalité, men visst det går ju an. Ska du ha bra kvalité får du betala från 800:- och upp till 2500:- beroende på storlek. Men det är ju min åsikt om fårskinn. Fleeceoveraller hade de en del (randiga) sedan hade de några som hade vattenavvisande material med. Där finns ju en del babyleksaker, sängkläder, nappar, matgrejer, badgrejer, hygienartiklar med som inte är vintriga men nödvändiga ändå Svarar som Misskaos, skriv upp ALLT du behöver och komplettera hemma. Ta med ett måttband och en lista på dina barns mått så du kan mäta. Storlekar är ju så olika. men du kanske ska ha barnen med dig och kan prova (men de vill kanske inte prova ALLT ).
  • MissKaos
    17 årig tjej skrev 2008-09-18 14:59:37 följande:
    Det finns flera olika.
    Vi köpte en för 449 kr. Det var nog deras dyraste tror jag.
    http://www.barabus.se/produkt114/1_/fisher-price_-_newborn_to_toddler_portable_rocker_babysitter.html

Har ingen bild på den i galleriet..
    Dom har även "vanliga" utan gungfunktion men jag minns inte vad dom kostade.
    Jag har inte tappat vettet. Jag har sålt det på Blocket.se
  • SnuttanSnuttan

Hej! Halkade in här nyss och gud så bra tråd :D

Jag hade tänkt åka till ullared den 5 oktober. Det är en söndag. Tror ni det kommer vara dömycket folk?

Är gravid i v 32 just nu och kommer handla en massa till bäsebusen. För det finns väl massa kläder och sånt till bäbisar med va?

Har också en dotter på snart 2 år som jag tänkt handla en del kläder till.. Julklappar osv..

Nåt speciellt man bör tänka på?

Nån som har bilder på era inköp från Gekås?

ALla tips o sånt tas tacksamt emot!! *nu ska jag fortsätta läsa i tråden.. :)

• LovelyMeLovelyYou
    SnuttanSnuttan skrev 2008-09-18 15:24:17 följande:
    Hej! Halkade in här nyss och gud så bra tråd :D Jag hade tänkt åka till ullared den 5 oktober. Det är en söndag. Tror ni det kommer vara dömycket folk? Är gravid i v 32 just nu och kommer handla en massa till bäsebusen. För det finns väl massa kläder och sånt till bäbisar med va? Har också en dotter på snart 2 år som jag tänkt handla en del kläder till.. Julklappar osv.. Nåt speciellt man bör tänka på? Nån som har bilder på era inköp från Gekås? ALla tips o sånt tas tacksamt emot!! *nu ska jag fortsätta läsa i tråden.. :)
    Dom har typ allt till små bebisar. när vi var däruppe hade de sängar, vaggor, skötbord, vagnar, babyskydd, badbaljor, ja allt... Vi handlade typ allt utom skötbord, säng, badbalja och vagn där och det blev inte alls dyrt. Vi handlade ju en massa annat också.

Leksaker och kläder till 2 åringar är där också gott om, eller brukar vara det iaf.
  • MissKaos
    SnuttanSnuttan skrev 2008-09-18 15:24:17 följande:
    Hej! Halkade in här nyss och gud så bra tråd :D Jag hade tänkt åka till ullared den 5 oktober. Det är en söndag. Tror ni det kommer vara dömycket folk? Är gravid i v 32 just nu och kommer handla en massa till bäsebusen. För det finns väl massa kläder och sånt till bäbisar med va? Har också en dotter på snart 2 år som jag tänkt handla en del kläder till.. Julklappar osv.. Nåt speciellt man bör tänka på? Nån som har bilder på era inköp från Gekås? ALla tips o sånt tas tacksamt emot!! *nu ska jag fortsätta läsa i tråden.. :)
    KOlla i bildtråden! Jag har lite bilder i mitt galleri..
    Jag har inte tappat vettet. Jag har sålt det på Blocket.se
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8