• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Godis påsen

Jag såg det..han dock läsa vad du skrev.....
    Anonym (mmmm) skrev 2008-09-13 00:37:01 följande:

godispåsenmm vi får se detmitt inlägg försvann var nog lite för grovt.(
  • Godis påsen

Får docktorn slicka lite på fittan för att känna om du har rätt tempratur i kroppen ?..;)

Mandi74 skrev 2008-09-13 00:37:34 följande:
    Tror du det? I så fall för du göra det som behövs, orkar inte ha det så här längre..
  • Anonym (mmmm)

nä nu går jag till sängs, hoppas vi syns godis:)

• Godis påsen

Det får vi se...Betvivlar brukar som inte prata annars med anonyma personer..;)
    Anonym (mmmm) skrev 2008-09-13 00:40:56 följande:

nä nu går jag till sängs, hoppas vi syns godis:)
  • Mandi74
    Godis påsen skrev 2008-09-13 00:40:34 följande:
    Får docktorn slicka lite på fittan för att känna om du har rätt tempratur i kroppen ?..;)
    Om doktorn anser att det är nödvändigt så är det bara att köra på, doktorn vet ju bäst.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • HäckHäxan

Är de bara mitt fl som ser helt muppigt ut mellan varven, de sista inläggen är grå och ligger längst ut i vänsterkanten precis som skriv rutan gör *skumt*

*smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • HäckHäxan
    Godis påsen skrev 2008-09-12 23:30:38 följande:
    Det gör inget bara jag får fila och det inte torkar så e juh jag nöjd...;)
    Bra, ja med, garanterat...
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • HäckHäxan
    shellstr skrev 2008-09-12 23:31:01 följande:
    häxan, du är så kräsen! du vet väl att insidan är viktig också?? ahah skoja bara!!
    Insidan e viktigast... de är ju den som får intresset att fastna....
  • Mandi74
    HäxanSurtant skrev 2008-09-13 00:43:54 följande:
    Är de bara mitt fl som ser helt muppigt ut mellan varven, de sista inläggen är grå och ligger längst ut i vänsterkanten precis som skriv rutan gör *skumt*
    Samma för mig.. det ser jättekonstigt ut. Trodde det var datorn som flippat ut.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2008-09-13 00:45:40 följande:
    Samma för mig.. det ser jättekonstigt ut. Trodde det var datorn som flippat ut.
    Phuuu ja e inte ensam iaf, då e de nog sajten som knasar...
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..