• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Anonym (Slampa)

Ojoj...allt jag ville? Mmmmm
    Raggat upp en het tjej, gett henne världens underbaraste upplevelse. Gärna en dominant upplevelse *L*

• FIame

Ett vanligt underbart knull skulle vara skönt :), vanligt vaginalt med en riktigt gullig & tight tjej. *Längar till nästa gång* :))

• Blå delfiner

Kommer hit på en gång och slampar mig....

en dröm:

Handklova fast mina händer bakom ryggen, trycka ner mig över köksbordet, smiska min rumpa tills den är röd, ta ett fast grepp om min nacke och knulla mig hårt...

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Blå delfiner

Själv då MV?

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • SlampSmillan

Knulla min 22 åring

Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • MiamiVice THE Slyna

Skulle vilja bli brutalt munknullad, dragen i håret, bli kallad slyna och sen bli nersprutad i ansiktet..*Grrr*

Måste ringa nån NU!

Blå delfiner skrev 2008-09-08 20:31:29 följande:
    Själv då MV?
    Slampa on a mission...
  • W W

Jag vill fan ha förstaknullet med en här på fl Synd bara att han bor så långt bort *nej, det är inte jag som bor långt bort - det är han fast det var jag som flyttade *
    Men han är typ min sexuella spegelbild så klart att det hade varit helt perfekt. Och precis vad jag skulle behöva nu *vill*

Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Anonym (Vill ha)

Jag vill ha hårt sex med en kille som är riktigt dominant och binder mina händer stående på alla fyra och sen talar om vilken slyna jag är som förtjänar att få smisk på rumpan ger mig största möjliga njutning och sen "tvingar" mig att suga av honom

Mmmmmm

• MiamiVice THE Slyna

Det fixar du i helgen!

SlampSmillan skrev 2008-09-08 20:32:23 följande:
    Knulla min 22 åring
    Slampa on a mission...
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..