• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • HäckHäxan
    Godis påsen skrev 2008-09-13 11:50:58 följande:
    Vart fan e din msn som du lovat ge mig?
    *sorry* glömde...

i_will_find_u@live.se

där har du den....
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • Hella182
    Godis påsen skrev 2008-09-13 12:14:08 följande:
    inte på mig på dig kanske;)
    mmm, try me
    you have not lived until something you love has died
  • MiamiVice THE Slyna

"Fantiserar om att suga din kuk riktigt, riktigt hård, ta kuken djupt i min mun mycket och länge..och sen känna hur din kuk pulserar mellan mina läppar när du kommer och sprutar min mun full.."

"Fantiserar om att du ska komma hem och bara ta mig riktigt hårt och länge, dra mig i håret, kalla mig slyna och spruta mig full så jag känner att det rinner längs mina lår.."

"Fantiserar om att få vara din knulldocka som du får göra vad du vill med och jag har ingen talan, jag ska bara lyda det du säger åt mig. Lyder jag inte blir det bestraffning.."

"Ligger här i sängen och smeker mig själv, tänker på dig hur du går ner på mig och slickar mig till orgasm, och hur du sen kör in din kuk i mig bakifrån, säger åt mig att svanka och du knullar mig som du aldrig gjort förut.."

"Kom hem/Kom hit och knulla mig som om det vore sista gången vi någonsin kommer får knulla. Vill hångla med din kuk och vill att du munknullar mig så mascaran rinner, vill att du gör så jag kommer, Kommer och KOMMER med din kuk, dina händer och fingrar och tunga. Så ska jag göra så du kommer som du aldrig gjort förut.."

Är uttråkad på jobbet..och kåt..
    Livet suger

Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Sen är jag sugen på piggelin också.. *vill ha*

Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna
    P                  I                 G                 G              E                  L                 I                  N
    Räcka ut tungan
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Tror jag är på väg att bli en kronisk onanist.. Ett litet konstaterande såhär på morgonkvisten..*russin-fingrar*

Slampa on a mission...
  • Godis påsen

vad vill du ha hjälp med?
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-14 05:31:02 följande:

Tror jag är på väg att bli en kronisk onanist.. Ett litet konstaterande såhär på morgonkvisten..*russin-fingrar*
  • MiamiVice THE Slyna

ALLT!

Godis påsen skrev 2008-09-14 08:29:51 följande:
    vad vill du ha hjälp med?MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-14 05:31:02 följande:
    Slampa on a mission...
  • Godis påsen

Jag kan ytvär inte sy...men jag kan knulla;)

• MiamiVice THE Slyna

Fan..men okej..det får duga..

Godis påsen skrev 2008-09-14 08:36:32 följande:
    Jag kan ytvär inte sy...men jag kan knulla;)
    Slampa on a mission...
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..