"Fantiserar om att suga din kuk riktigt, riktigt hård, ta kuken djupt i min mun mycket och länge..och sen känna hur din kuk pulserar mellan mina läppar när du kommer och sprutar min mun full.."
"Fantiserar om att du ska komma hem och bara ta mig riktigt hårt och länge, dra mig i håret, kalla mig slyna och spruta mig full så jag känner att det rinner längs mina lår.."
"Fantiserar om att få vara din knulldocka som du får göra vad du vill med och jag har ingen talan, jag ska bara lyda det du säger åt mig. Lyder jag inte blir det bestraffning.."
"Ligger här i sängen och smeker mig själv, tänker på dig hur du går ner på mig och slickar mig till orgasm, och hur du sen kör in din kuk i mig bakifrån, säger åt mig att svanka och du knullar mig som du aldrig gjort förut.."
"Kom hem/Kom hit och knulla mig som om det vore sista gången vi någonsin kommer får knulla. Vill hångla med din kuk och vill att du munknullar mig så mascaran rinner, vill att du gör så jag kommer, Kommer och KOMMER med din kuk, dina händer och fingrar och tunga. Så ska jag göra så du kommer som du aldrig gjort förut.."
Är uttråkad på jobbet..och kåt..
Livet suger