• kladdkakan

Anställningsintervju på tors!! Hjälp :)

Hej! :) Jag har en anställningsintervju på torsdag morgon och jag är så laddad och nervös :) Det är för en herrklädesbutik, vad ska jag tänka på och kan jag förbereda mig på något sätt?
    Jag vill ju även se bra ut, så jag tänkte ha svarta smala jeans, svarta pumps och en vit och grå randig skjortklänning. Vad tror ni om det? Och diskret smink och plattat hår?

• Svar på tråden Anställningsintervju på tors!! Hjälp :)
  • Snarkofagen

Vad kul! Grattis säger jag lite försiktigt i förskott. Vart ska vi komma och få finfina kläder till mannen?

kladdkakan skrev 2008-09-11 10:57:39 följande:
    oooh nu har jag just varit där :) Jag tror att det gick jättebra faktiskt. Distriktschefen tittade flera ggr på butikschefen och sa "Det här känns ju jättebra" eller "det här är ju det vi söker" och hon sa "Ja jag kan bara sitta här och le jag" hihi. Så jag hoppas och hoppas :)TACK SÅ JÄTTEMYKCET för alla era tips! Utan dom hade jag INTE klarat det så bra som jag gjorde, jag tackar gud för att jag skrev här och fick så många vettiga svar! Alla kramar i världen till er!! :) tacktacktack
  • SandvikenMamma
    kladdkakan skrev 2008-09-11 10:57:39 följande:
    oooh nu har jag just varit där :) Jag tror att det gick jättebra faktiskt. Distriktschefen tittade flera ggr på butikschefen och sa "Det här känns ju jättebra" eller "det här är ju det vi söker" och hon sa "Ja jag kan bara sitta här och le jag" hihi. Så jag hoppas och hoppas :)TACK SÅ JÄTTEMYKCET för alla era tips! Utan dom hade jag INTE klarat det så bra som jag gjorde, jag tackar gud för att jag skrev här och fick så många vettiga svar! Alla kramar i världen till er!! :) tacktacktack
    Grattis!!
    När skulle dom hör av sig?
  • kladdkakan

hihi jag vågar inte fundera så mkt, men han sa att han letade efter någon som var social och öppen, och att det var de känslan han fick av mig när vi hälsade. Och hon sa att när hon fick min ansökan så tänkte hon att "här kommer det en tjej som är frammåt och glad och kan ta plats." och att det är lite det dom vill ha. Det var kul att höra, och när vi avslutade sa han "Ja jag är ju intresserad av dig nu". Nu vet inte jag om han säger det till alla iofs.

Jag vet inte exakt när jag ska få svar. Men hon sa att jag kommer iaf få veta någonting senast i slutet av nästa vecka.
    Jag kan avslöja att det är en kännd herrklädesbutik som har mkt reklam på TV just nu :P

• kladdkakan

Caroline05 haha åsikter om dressmann?

• Magda73

Vad kul att det gick bra kladdkakan!! Jag håller en tumme att du får jobbet!!!

• kladdkakan

Jag fick jobbet!!! :D Jag ska på prov/utbildningsvecka i butiken nästa vecka, och jag kommer fixa det så jag ser det här som klart! :D Tacktacktack igen för all hjälp! Utan er tror jag ärligt inte att det gått så bra som det gjorde nu :)

• SandvikenMamma

Superstort grattis!

• kladdkakan

Tack så jättemkt! :D Ja ikväll blir det lite bubbel och grejer :P

• Caroline05

Det är Dressman, eller hur! Haha :D

• kladdkakan

Tack så mkt MorsanM!! :D
    Redan imorgon är det första dagen, har köpt in lite nya outfits :P

Svar på tråden Anställningsintervju på tors!! Hjälp :)