Smink smink smink vi fortsätter!
Glömde ju skriva till min favoritmascara just nu.
Loreals 
Telescopic den får poäng 8,5
Vinkar till Linny!
Glömde ju skriva till min favoritmascara just nu.
Loreals 
Telescopic den får poäng 8,5
Vinkar till Linny!
Phantera:  Jag tar alltid mascaran sist. Har inget bra tips åt dig tyvärr.
LMK
Ja mascaror är en djungel. Skulle villja ha en mascara med cliniques och diors bästa egenskaper. Man kanske får ge sig in i mascaradjungeln och testa lite fler. Hoppas du hittar någon bra. Kicks är ju en ''favorit'' butik så du får säkert bra hjälp där.
Pokergirl
Det där rouge vill jag också ha. Ser kanonfint ut. 
Har lagt upp gårdagens smikning och givetvis är jag inte bra på ta kort. Blir alltid ojämn kvalite på mina kort av någon anledning. Behöver nog en ny kamera el gå en fotokurs 
. Eftersom jag gjort mitt mascaratest så skriver jag ut vilken mascara jag använt så igår var det Cliniques men lade på flera gånger. 
Behöver tips på vilken sminkning jag ska ha imorgon när jag ska på after work. Ska ha svarta kläder. Så kom med förslag el kika i galleriet och se om det är något ni tycker är snyggt som jag kan ha.
Har lagt upp dagens sminkning också. Den blev i lila. Tror jag fastnat för lila. Påminner om tidigare sminkning.
LMK och Knott
Sminkningen i fredags gick faktiskt i ljusrosa runt hela ögat med svart eyeliner och svart kajal på insidan av fransraden sedan lite knallig rosa i globlinjen och lite högre upp. Hann tyvärr inte med någon bild...borde verkligen ha hunnit med det för jag har inte varit så nöjd med sminkning på väldigt länge. Trevligt var det på after worken också. Tänkte faktiskt först ha lila men när jag väl stod framför spegeln så ändrade jag mig. Velig till tusen, haha
LMK
Blir kul att höra ditt betyg på Diors mascara. Själv så har jag använt cliniques sista dagarna och blir mer och mer nöjd med den. Fast som jag skrev tidigare så skulle jag villja ha en mascara som har Diors och Cliniques bästa egenskaper. Så jakten på en perfekt mascara fortsätter...
Köpte Penslar från PL (resepenselkittet) Där i fanns faktiskt några penslar som nu blivit favoriter. Går att måla fina linjer med dom.
Knott
Ska försöka återskapa det. Blir nog om någon dag för vi ska ut och äta med några vänner. 
monsterhummer
Vad kul det måste vara med långa fransar och snyggt dessutom, har du något kort? Blev så nyfiken.
LillaMysan
Ohh ja jag har använt MK tidigare även varit distrubutör åt dom. Kan rekomendera den olefria eye makeup removern. gillar många av deras produkter men eftersom jag vill kunna gå ner på stan och köpa produkten på en gång så har jag gått över mer el mindre till Cliniques produkter när det gäller hudvård.
monsterhummer
Jättefräckt med dina fransar....vill också...