Smink smink smink vi fortsätter!
Knott
fint.
Har lagt upp dagens sminkning. Blev guldig sminkning idag. 
Vad tycker ni ska jag också fixa mig en sminkblogg? 
(ska å jobba nu så jag kikar in här senare)
Knott
fint.
Har lagt upp dagens sminkning. Blev guldig sminkning idag. 
Vad tycker ni ska jag också fixa mig en sminkblogg? 
(ska å jobba nu så jag kikar in här senare)
Macarajakten på den perfekta mascaran fortsätter.....varvar just nu mellan cliniques och Dior.  
Var på stan idag hmm nu är det visst igår...klockan tickar på snabbt. ''råkade'' gå förbi MUS och givetvis blev det att svänga in där. Slutade med en vässare till alla pennor samt en jättesnygg ögonskugga. Det blev Vampyre. Har lagt upp bild i galleriet på kvällens sminkning där jag har den på. Var bortbjudna på middag så jag vågade ösa på med färg. På kortet så ser den inte lika lila ut som den faktiskt var.
Natti
Tack så jättemycket allihopa, vad snälla ni är! 
Vad kul att höra, då törs jag nog ösa på så mycket med skuggorna. 
Nu har jag faktiskt suttit och fixat mig en egen blogg så ni är välkomna att kika in där. Kommer skriva här när det blir någon uppdatering. 
Har tänkt skriva lite om olika typer av borstar jag använder men ska bara få till bra kort på dom. Nu är det mäst om sådant som redan finns här på familjeliv. 
http://trollsannasmakeup.blogspot.com/
Shoppingtokig
Grattis!
Du kommer säkert hitta snygga produkter också. 
Knott
Tack! 
Ja jag kommer säkert blogga som en tok i början. Ska försöka upopdatera lite då och då..
Shoppingtokig
tackar så mycket.
Nu har jag fyllt på min blogg med lite info om penslar och lite annat. 
Samt dagens enkla sminkning ligger också där.
Knott
Fint!
Fråga om  chanelss skuggor...har dom mycket pigment i sig eller blir dom väldigt ljusa? Provade en av deras skuggor för ett tag sedan och om jag inte minns fel blev det rätt lite färg.
Knott
Fin make som vanligt. Tycker själv det kan vara lite ''farligt'' med endel jordnära skuggor. Man kan lätt se lite trött ut men du passar i allt. 
Linny
Välkommen tillbaka.

LMK
Gillar också skuggan Moon Glow. Var säkert fint.
Har lagt upp dagens sminkning på min blogg.
PL= Pure Luxe Cosmetics
http://pureluxecosmetics.com/