Smink smink smink vi fortsätter!
japp... de göra.. men aldirg mer make up store... den var ju obruten tills hon tog och sminkade mig.. men men förstå tanken din.
nå väl.. jag är glad att jag hittat eddie funkhouser.. :D
japp... de göra.. men aldirg mer make up store... den var ju obruten tills hon tog och sminkade mig.. men men förstå tanken din.
nå väl.. jag är glad att jag hittat eddie funkhouser.. :D
vad menar du med en produkt från varje område?
jobbigt.. jag är inte medicinkt kunnig... men har du rätt rengöring för din hud om du får återkommande "finnar" av denn sort?
okej... de var bara en tanke..
okej.. bra det var inte illa menat... förrsten visst har du en smink blogg?
jag funderar på att skaffa en men vet inte vart vilken sida som är bäst å så vad säger du?
jag använder efny transparenta kompakta puder helt famtstiskt.
jag lägger även på ögon locken efter att jag lagt underlaget de fixerar underlaget och gör att sminket sitter bättre under dagen.
visserligen är det väldigt sällan jag behöver bättre på sminket under dagen de ska vara om jag gråtit eller svettats så mycket att jag tårkat mig kring ögonen och på så sätt torkat bort sminket.
men de pudret kan jag rekomendera.
Himla valv skrev 2008-10-24 12:04:38 följande:
efny har en kanon maskara den bästa jag testat någonsin och då har jag testa de mesta som en normal svensson kan köpa.
hör av dig om du vill veta mera.
japp jag var på expot så bra show och sminkningarna var kanon :) längtar till november då 008ans kollektion kommer :D :D
i dag blir jag naturel ska på sjukan och göra undersökningar orkar inte vara fin känns mest pest att åka :S
vad händer i tråden sj planerar jag smink party