Inlägg från: TigerLinn |Visa alla inlägg
  • TigerLinn

Smink smink smink vi fortsätter!

det blev blått.. tog en annan tunkia :) men älskar lila och brunt me :)

trolltyg skrev 2008-10-30 17:15:52 följande:
    Lila lila lila älskar lila, eller lila och brunt ihop
  • TigerLinn

jag fick mitt shimmer puder från EFNY
    min dou eye liner från EFNY (en blå lila nyans coh en grön nyans båda lite metallic)
    en guldrosa ögonskugga från artistry samt enbronsing puder från EFNY :D

LMK skrev 2008-11-13 15:03:09 följande:
    TigerLinn skrev 2008-11-13 14:58:22 följande:
    Jag med! Fast det var igår! Fick mina nya MAC-samples från The BodyNeeds. Ett av pigmenten blev favorit direkt: Museum Bronze! Grymt snygg! Har den på mig idag & den matchar min hårfärg. Vad fick du för kul?
  • TigerLinn

jag ska snart hoppa in i duchen... :)
    ska prova nått ikväll när jag ska ut på "jobb"
    jag är hyfsat duktig på att fota med dålig på att lägga upp :S

LMK skrev 2008-11-13 15:22:51 följande:
    TigerLinn skrev 2008-11-13 15:10:46 följande:
    Åh vad kul! Du får berätta mer sen när du provat ordentligt, eller ännu bättre: foton!
  • TigerLinn

i mgn ska jag hålla föredrag om EFNY.. :) spännande sitter coh förbereder mig. funderar hur jag ska sminka mig.

hur e de med er andra?

• TigerLinn

jag använder inte mineral smink men har lite lite kunskap om detta med rynkor.
    om du har rynkor. använder du nån rynk kräm?
    vart har du runkorna? om du har kring ögonen använder du en ögonkräm för anti rynk? eller vad använder du?

Emeraldy skrev 2008-11-25 22:27:14 följande:
    Hörni, nu är jag igång med mina funderingar igen Jag har rätt nyligen börjat använda mineralsmink och jag tycker jättemycket om det och det känns verkligen skonsamt för hyn.Men idag tog jag mig en närmare titt i spegeln. Jag upplever nästan att rynkor och porer syns tydligare när jag använder mineralfoundation än en vanlig flytande foundation. Det kan väl inte vara meningen?Gör jag nåt fel vid själva appliceringen tror ni?
  • TigerLinn

nu e jag sminkad.. har haft ef underlag som alltid.. :)
    sedan blev de artirsrys tule och golden och ef maskara och brownsingrowderst från ef :)

• TigerLinn

åhh jag har beslut ångest.. :S sitter och försöker bestämma mig om jag ska beställa EF färg kollektion 008 för 10% billigare eller om jag ska vänta och ta delar av den till fullt pris nästa månad..

• TigerLinn

lite glitter kanske?

Shoppingtokig skrev 2008-11-27 22:32:20 följande:
    Ska på glöggfest på lördag, någon idé på lite "julig" sminkning?
  • TigerLinn

ef=eddie funkhouser NY

Linny skrev 2008-11-28 09:43:06 följande:
    EF?Idag kör jag Brun (mac), Uptown (PL) och Vanilla (Mac). Kanske kommer bild ikväll.
  • TigerLinn

aha ok jag fullkomligt älskar märket.. aldirg testat nått bättre... :)

Linny skrev 2008-11-28 19:30:07 följande:
    Hört men inte provat.
  • TigerLinn

nån fler än jag som funderar på att betälla smink via nätet i dag? jag sitter med besluts ångest.. :S

• TigerLinn

nu har jag äntligen tagit tag i min besluts ångets och beställt lite smink och hudvård :) är nöjd :)
    ska försöka sova lite nu
    kram

• TigerLinn

japp.. jag är så mkt ljusare i huden på vintern eller snarare blir snabbt brun på sommaren så jag behöver en på sommaren och en färg på vintern. fick min stick foundation just hem i min vonter färg super kul och nytt bortset, nya läppglans m.m. ska bli kul och öppna dessa nu :)
    blir lilla julafton fast endast jag :)

Albin 080509 skrev 2008-12-05 11:47:39 följande:

vinter concelaler??
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!