• LMK

Smink smink smink vi fortsätter!

Bluelight skrev 2008-10-01 15:48:22 följande:

LMK! Dina sminkningar inspirerar mig otroligt! Jag gillar dig speciellt då du bär MUS Zone. Eller den där "jag gillar grodor" hehehe. Den är också jättesnygg!
    Åh tack snälla!!
    Wow, vilka inköp! Har inte så många MUS skuggor- faktiskt men du lyckades pricka in flera av dem: Mustard, Zone & Carat el. har jag 24Carat kanske?? Hur som, de är toppen!! Eclipse blir snygg med Zone. Jag har Green Tea & den är snarlik.
    Nu vill vi se bilder på sminkningar med dessa!
  • LMK

Fluffguf skrev 2008-10-01 16:27:17 följande:

Wow, vad mycket fint du köpte! Jag äger faktiskt inte en enda ögoskugga från MUS konstigt nog, men jag har ögonen på flera
    Vem har inte det?
    Men jag köper nästan hellre 10 samples än 1 st MUS skugga numer. Farligt det där med småburkar... Min man tycker att det knappast kan finnas fler färger/nyanser att välja bland, då jag redan har alla??!! Oj oj oj, om han bara visste!!
  • LMK

Tesssi skrev 2008-10-02 08:45:37 följande:

Godmorgon,Jag blev riktigt sugen på att prova minalsminket, så jag tänker beställa prov från EM. Ni som har köpt sample-kit från EM. Hur lägger jag ner det jag vill ha i shopping kart, så att det hamnar i sample-kit? Att lägga mina foundationprover direkt i korgen funkar, men hur får jag dem att ingå i mitt sample-kit?
    Nu har jag inte beställt från EM på jättelänge, då jag bunkrade senast men vad jag förstod är att du lägger ett sample kit i varukorgen & sedan så drar du dit dina val av foundations etc. från resp. kategori. Du har hela tiden din varukorg till höger så du ser vad du har kvar att fylla. Du får frågan om vilken formula du vill på foundations efter du dragit dit den. Hänger du med?
  • LMK

Grynet81 skrev 2008-10-02 09:34:28 följande:

Du lägger ditt sample-kit i korgen, sen drar man de foundations o övriga saker man vill ha till korgen. då ser man att det står tex 1/3, 2/3 osv...
    Du var snabbare...
  • LMK

Phantera skrev 2008-10-01 21:20:02 följande:

Shit pommesfrites LMK!! Vad många!! Vad har du fått/köpt de praktiska askarna ifrån? Jag måste ha en sminkväska!!!
    Ja, men det där är bara samples-burkarna!! Sen finns det ett antal kvartetter, duosar & singlar från andra märken oxå.
    Askarna kommer från Clas Ohlson & kostar 19:-/st. Samples-burkarna från MAC är dock liiite för höga, men det går att stänga ändå.
  • LMK

Ny-klickat! Jag klickade hem en ny ögonkräm igår & det blev äääntligen Eye Repair fr. Dermalogica. Har dregglat efter den länge & nu slog jag till. Beställde den från Jerseybeauty såklart, jag menar halva priset mot i butik. Man tackar!

• LMK

Knott & Trollsanna: Snyggt!!

Själv har jag idag "bara" MAC Sweet Sienna & Your Ladyship. Fäste de på FACE Dignity för att få fram skimmret bättre. Tror de två pigmenten ihop hör till mina favvosar från MAC.

FREDAG!!

• LMK

Tesssi skrev 2008-10-03 13:19:37 följande:

En fråga till er sminkkunniga: Jag har fått en inbjudan till en nyårsbal. Jag funderar på att ha röd klänning. Vilken färg är snyggast att make-up:en går i då?*funderar vidare*
    Åh, Nyårs bal... *drömmer* Hittade lite bilder åt dig!
    Gillar själv Katherine Heigl & Heidi Klum, de lyckas alltid få till en snygg mejk!! Hoppas länkarna funkar...
    www.marieclaire.co.uk/imageBank/cache/k/Katherine-Heigl-LP_e_b531446b815d841fa57ff7ac29559923.jpg
    img2.timeinc.net/people/i/2008/specials/oscars08/couples/heidi_klum.jpg
    z.about.com/d/womenshair/1/7/J/0/-/-/HeidiKlum.jpg
  • LMK

Linny skrev 2008-10-07 06:32:57 följande:

Hej!!!Tillbaka i verkligheten igen! Trött och jetlaggad men har fått sova några timmar i natt i alla fall.. Ska åka och jobba strax *gäsp*Hoppas alla har haft det fint!
    Välkommen hem till kylan!! Lite skillnad mot Californien va?! Hoppas ni hade underbara veckor, du får berätta när du är tillbaka i rätt tid igen.
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!