• Viggo och pyrets mamma

Pladdermorsorna tjötar vidare!

Här är den nya tråden, nu kan vi tjöta vidare i 3 mnd till!

~ Viggo min solstråle 080425 ~
  • Svar på tråden Pladdermorsorna tjötar vidare!
  • Viggo och pyrets mamma

:-O Jesus! För mig så handlar AP om att låta barnet styra och lyssna på dess signaler, inte om att försöka hindra dem från att bli stora, för det blir de vare sig man vill eller inte, man ska ju anpassa sig efter det stadie som barnet är i för tillfället.

• Viggo och pyrets mamma

Jahapp, då saknar vi bara Therese.....

• Smulu

AP ja... Är det verkligen bebisarna som mår såå bra av det, eller är det mammorna som njuter av att ha bebisen så nära. Visst ok när de är riktigt små, men sedan så måste de ju få vara ifrån mamman lite grann iallafall.

Undras om jag skulle ta och skriva en tråd i AP-forumet och berätta hur jag la Frida på en filt på golvet medan jag drack mitt kaffe efter babyrytmiken... Gissar att svaret skulle bli Usch å fy så skulle JAAAAAAG aaaaaldrig göra.

• Smulu

Från ett annat forum

Vad är det för skillnad på flickor/kvinnor i åldern: 8, 18, 28, 38, 48, 58. 68, och 78?

8 år -- Du tar henne till sängs för att berätta en historia.

18 år -- Du berättar en historia och tar henne till sängs.

28 år-- Du behöver inte någon historia för att få henne till sängs .

38 år -- Hon berättar en historia och tar dig till sängs.

48 år-- Hon berättar en historia för att undvika att få dig till sängs.

58 år -- Du stannar i sängen för att undvika hennes historia.

68 år -- Om du tar henne till sängs så blir det en otrolig historia!

78 år -- Vilken historia??? Vilken säng??? Och vem är du???

• Hugo Boss

jag är här nu =)

Fyra månader - Kärlek
  • Viggo och pyrets mamma

Mohaha den var bra smulu, och säkerligen är du en helt alldeles hemsk mamma som låter din dotter ligga själv, du ger henne ärr för livet bara så du vet det.

Hej svejs therese!
  • Trinis

Hej!
    Nu är alla här...vad bra

Först Smulu, vilken härlig historia...skratt

Sen, tror vi alla här tänker rätt lika om hur vi ska ta hand om våra bebisar, och de som är riktigt AP tycker nog säkert att det du gör är fel, men tänk på deras stackars bebisar som antingen blir psykfall och får jätteångest när dom blir vuxna för att deras mammor inte har låtit dom få prova på saker, eller blir jätteklängiga och aldrig vill gå 1 meter från sin mamma

Nu ska jag se alla som gör bort sig i Idol utagningen. Tittar aldrig sen på programmet, men tycker det är rätt roligt att se alla som tror de kan sjunga...jag kan själv inte sjunga och ville oavsett aldrig sökt till ett sådannt program

Svar på tråden Pladdermorsorna tjötar vidare!