• Viggo och pyrets mamma

Pladdermorsorna tjötar vidare!

Här är den nya tråden, nu kan vi tjöta vidare i 3 mnd till!

~ Viggo min solstråle 080425 ~
  • Svar på tråden Pladdermorsorna tjötar vidare!
  • Viggo och pyrets mamma

Ja de har mycket snygga grejer, lätt att göra av med pengar och så är de så bra för att de är fodrade med fleece på baksidan så att dreglet inte lika lätt går igenom, inte kul att bli kall och våt på bröstet när det är kallt ute.

• Hugo Boss

vilka är måtten på dreggelscarfsen?
    Marianne vi skule ju testat sist..
    har du från pippilotta och villervalla så kan du väl mäta halslängden =)

Det är inte alltid lätt..
  • Viggo och pyrets mamma

Tror att det är exakt samma modell/längd på dem, ska se om jag kan rota fram en linjal och mäta, har packat ner alla kontorsgrejer

• Viggo och pyrets mamma

Nu har jag hitta en linjal och mätt, ca 40 cm om du knäpper på yttersta knappen.

• Hugo Boss

tack tack =)
    då ska jag se till och mäta hugos hals och sen beställa =)

• Smulu

Nu har Frida varit hos doktorn för 6-mån kontrollen. Hon blev godkänd!!

I morgon är det rytmik, det ska bli kul att ses igen

• Hugo Boss

va bra att hon blev godkänd =)

ja imorgon är det rytmik..det blir bara du, jag och trine. Marianne med familj håller på och målar om i sitt nya bohag..

Kommer du hem till Trine innan?

• Smulu

Det hade jag tänkt Hoppas Trine skickar en vägbeskrivning bara. Hon skulle väl komma tillbaka till stan i dag om jag kommer ihåg rätt?!

Har Marianne skaffat hus? (känner att jag inte har så stor koll där).

• Hugo Boss

Skaffat å skaffat...dom ska hyra ett hus =) så hon har fullt upp med packning och målning och gud vet vad :)

Trine ska med mig till vårdcentralen på förmiddagen (till spinnaren) hon får passa hugo medans jag är hos läkaren...tror vi borde vara klara 10,45..om jag ska hämta ngt på apoteket så tar ju det lite längre tid. Men annars kan vi ju mötas på SKFs hållplats typ 11, så slipper du virra runt i kortedla själv =)

Trine har ditt mobilnummer antar jag? så vi kan ju kontakta dig imorgon efter läkarbesöket..eller?

Svar på tråden Pladdermorsorna tjötar vidare!