• jummie

Umeåmammor januari-februari?

o hej o hå vad veckorna svischar förbi...snart halvvägs o jag börjar få paniiiiiiik!!

Jag ska ju hinna med så mycket innnan smulan kommer...tex. köpa ett hus så vi alla får plats!!! *gggaaaaaaaaaahhhh*

Sprattlar på rätt bra där inne...men som sin bror är det tydligen roligast att göra volter på kvällen eller natten då stackars mamma ska sova..förgrymmade unge!!!

• jummie

Fia: jo flera stycken men det är ju så svårt att besetämma sig....antingen för dyrt eller så måste de totalrenoveras vilket jag vägrar med två småttingar

• jummie

17:30 torsdagen den 8/9 på Mekka

Lista:
    Mjölk
    jummie

• jummie

Missboss: åååååhh jag vill oxå gå på Tupperwereparty!!! Man kanske ska anlita svärmora din

• jummie

Elsakling: ja det tycker jag allt..o så kommer du o fikar med oss den 8/9 kl 17.30 på Mekka!!

• jummie

Missboss: JAAAA!! Formligen älskar dessa burkar...de har ju tom babygrejer nu har jag sett...vill ha vill ha

• jummie

Ica: såg en sak...om du vill vara lite så där smyganonym så bör du sudda vissa delar på UL bilderna...lite väl mycket info går att utläsa....

Men det är ju stooooor skillnad...vilken skärpa!!!!

• jummie

Missboss: oj oj oj du är en sån där gravidtyp du..ska nog passa mig för dig då

• jummie

Mjölk: det enda som jag kände var bra när bebisen kommer mitt i vinter var att ha hårdlift...det är mer plats i dom än i mjukliften så man kan bädda lite mer i dom om det blir skitkallt!! Ett regnskydd är även bra att ha även om det är vinter...snöblask kan lätt försöra en vagn....

• jummie

*sträcker ut tungan o retas*

nänänänä

Ska sliska på för er oxå ...lovar!!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?