• jummie

Umeåmammor januari-februari?

Missboss: jag var på H&M..

• jummie

Lisabettan : när jag var nere på stan! Men den på Ersboda brukar ju ha bättre utbud så det finns säkert mer där.

• jummie

Missboss: nä det är rätt hård åtgång på mammakläderna här..speciellt om de är tokbilliga.-)

• jummie

jaha så har man varit på inskrivning då...hehe lite sent men som bm sa...du kan ju det här så Behövde inte ens gå på regelbundna kontroller förrän efter UL...skönt!!

Bra hb (131) men lågt tryck (108/73) kan ju förklara att man blir lite vimsig i kolan ibland...

Ska på UL den 21/9..ska bli spännande!!!

• jummie

FiaÅkotten. jag är i v 12..eller 13...vet inte så noga nja man kanske inte gick på några innan UL...*kliar mig i huvudet* jo men visst fasen gick jag nån fler gång innan...fast det berodde nog på att jag var på inskrivning i v 5 förra gången kanske..hehe

Ja just det jag fika...när var det nu igen *skäms*

• jummie

Missboss: jag var tvungen att gå på inskrivning så tidigt då jag skulle på ul i v 7...har haft ett utomkveds så jag har bara en äggledare kvar så då vill man kolla så det inte fastnar i den rackarn jag har kvar...därför får jag komma tidigare!

Tror att jag ska kunna komma på fika den 22:a...virrig ja...vänta du bara o se hur ni blir när bebisarna är födda..först amningshjärna o sen vete tusan om den komemr tillbaka!

• jummie

FiaÅkotten: ooooo jaaaa...när man börjar amma ryker 99.9% av hjärncellerna o man kan med nöd o näppe stava till sitt eget namn

• jummie

Mjölk: svårt att säga..beror på vad den kostade innan o i vilket skick den är i!! Kolla vad de tar för liknande på blocket..då får du en liten fingervisning....

• jummie

ÅÅ ska komma med jordens tips!!!!! Vattengympa för gravida på Iksu kostar fläsk o är typ på måndagar kl 10 på morgonen...o om man vill gå på det måste man vara där exakt den dagen då de släpper anmälningslistan o inte senare än två timmar efter det att dom öppnat....

MEN!!!! Jag gick på vanlig vattengympa med vanliga människor o det går mer än utmärkt...man hoppar över magövningarna o kanske inte hoppar så mycket med benen isär om man ha foglossningar...lika bra, lika effektivt men myyyyycket billigare!!!

• jummie

aurora: vattengympan Iksu har för gravida kostar trots att man ha kort...tyvärr...men deras vanliga vattengympa är kanon!! Flera gravida som gick på den när jag tränade...o så blir det ju "gratis" om man redan har kort

Tror att det flesta träningsformer som är "gravidanpassade" går att gå på varianten för de icke gravida oxå..man hoppar bara över de övnngar som inte känns ok så slipper man lägga ut flera hundra i onödan!! Kan man köpa mer bebiskläder för ist

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?