• jummie

Umeåmammor januari-februari?

sofia76: tro mig det är foglossning...o ett tips..ta det lungt!!!! Det är vanligt att det förvärras om man inte tar det lite soft o inte överbelastar....

Kan beskriva hur en foglossing kännss på fikat..hehe hade hemska i slutet!!

• jummie

Mjölk: åå du gifter dig på min födelsedag!!!!! Ja då kommer iaf jag komma ihåg att gratta dig på bröllopsdagen framöver

Jag vill oxå gå på gravidyoga...allt för att komma ut ur huset o få vara med mig själv en timmer eller så... Har ju sagt upp mitt Iksu kort *snyft* i veckan så nåt måste jag få göra...Kommer nog att gå den senare omgången så vi kanske blir ett par stycken????

• jummie

näe fyyy jag är inte sugen på nåt...nja kanske lite syrliga hårda äpplen då...men annars så vill jag inte ha nåt!! *uaärk*

• jummie

hihi nu har jag oxå bokat!!!!!

• jummie

FiaÅkotten: annars är det nog säkrast att ringa...när jag ringde imorse lät det som att det höll på att bli fullt...så att du inte missar det hela!!!

• jummie

en inflikning ...är Bergeli i v 17 är det inte en sportskepa att det är utomkveds iaf det klarar inte kroppen av att hantera så länge..äggledaren spricker eller så blöder det ut av sig själv runt v 9-10....

Hade oxå hugg i sidan när jag väntade Hugo...känns lite som håll (eller mjälthugg som vissa säger )

• jummie

aha...oki..lite trött Jummie så här på de "sena småtimmarna"

• jummie

Skrattmoster: man skulle få ett mail ca en månad innan start...så har du pratat med henne så är det lungt..man kanske får ett mail tillbaka då man mailar in sin ansökan bara...

• jummie

ja så där då var Nolia avklarad...skönt med en liten familjedag o långpromenad...fyndade bra saker till Hugo

Hårdrocks t-shirt, nappflaskor o en backspegel som man har i bilen så man ser vad de gör där bak..vi kan ju inte ha babyskyddet fram pga airbags!!!

• jummie

abby78: näe det var precis lagom men folk o vi gick tom med barnvagn...trodde inte det skulle vara möjligt sista dagen med fint väder!!!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?