Umeåmammor januari-februari?
Missboss: japp jag har Karin!! Gillar henne skarpt..inga krussiduller o håsar inte upp sig..men svara ärligt på alla frågor!!
Missboss: japp jag har Karin!! Gillar henne skarpt..inga krussiduller o håsar inte upp sig..men svara ärligt på alla frågor!!
missboss: hur gick det hos Karin idag då??
problemet med post-it lappar är ju att man måste dels komma ihåg att skriva ner allt det viktiga på en gång..sen måste man ju läsa lapparna i tid oxå...mycket komplicerat!!
fasiken oxå...kan bli att jag måste hoppa över fikat ikväll tjejer...Makens mamma kommer med ambulanstaxi idag o blir hon kvar här på sjukhuset ska vi åka o hälsa på henne ikväll...
Men ni ser ju om jag dyker upp!!
ååå rent spontat gick jag o maken ner på o´learys o käkade middag...packade ner sonen o ett gäng leksaker
han var överlycklig därinne..tjejerna var framme o pratade med honom o en massa tv apparater att titta på...hur kul som helst för både föräldrar o barn..hihi
Det GÅR alltså att vara spontan som småbarnsförälder
tänkte ifall tanken slagit er...
HAHAHAHAHA *lycka*
godissugen o så hittar jag ett par överblivna Riesenkolor...men livet är ju bara för rättvist ibland!!!
Fia: haha åå vad det är härligt med gravidahormoner!! Visst då??
ang svamp...jag hade hemska probölem under min första graviditet..enormt mycket flytnignar o jag kunde klia mig sönder o samman ibland...hoppas att det inte blir så igen..
Sen en liten fråga....vad äter ni om dagarna..alltså riktig mat o inte godis då..eller är det bara gotta som gäller nu
jag håller på att överdosera havregrynsgröt...har inte riktigt arbetat upp ork till att laga så pass riktig middag den senaste tiden att det blir över till lunch!!
missboss: nja vet inte om det är så nyttigt längre...i takt med att jag lessnar lite på det så ökar mängden sylt
ååå flickor flickor...förstoppning är rätt vanligt bland gravida, barnet trycker väl på eller nåt..men av egen erfarenhet säger jag bara FÖREBYGG!!! Det är inte säkert att man får igång magen efter förlossninggen o hemorrojder kommer som ett brev på posten!!
Linfrön varje dag o mycket vatten o motion!!