• jummie

Umeåmammor januari-februari?

Idapida: hur mycket linfrön o är det hela eller krossade som gäller??

• jummie

men livet är inte rättvist!!!!!!!

Jag har börjat må illa igen....vad är det här?!?!?!? Det är väl som de säger att det blir en flicka den här gången då

• jummie

missboss: jag vaknade inatt av att jag höll på att kräkas...precis som tidigare surt som faaaan!!

• jummie

alltså..det finns inte en enda gravid kvinna som ser direkt snygg ut på vintern..iaf inte vi som kommer att vara höggravida Stickade tröjor som är för korta, jackor som glipar, svullna fötter som bara får plats i ett par snowjoggers....

..tipset är att ha en stor sjal eller halsduk att ha för brösten o magen om man inte får igen jackan!!!

• jummie

ana: jag läckte som ett såll rätt tidigt när jag väntade Hugo..införskaffa inlägg redan nu för du kommer med all säkerhet att behöva det även efter födseln!!

• jummie

Missboss: härligt härligt!!!

Fast jag måste nog säga att hade min make gjort likadant hade jag blivit misstänksam till tusen!! Han är inte typen som talar om sina känslor vare sig i tryckt eller talad form...om han inte är på kanelen förståss men det räknas inte det heller..*asg*

• jummie

alltså när skulle jag gå på yoga nån som har koll på mig

Har inte fått nåt mail eller inbetalningskort..visst skulle det vara snart va??

-herregud jag har inte koll på vilken omgång jag anmälde mig till-

• jummie

men...hur fick ni inbetalningskortet då?? Visst skulle de kontakta oss en månad innan va??

Jag har varken fått mail eller nåt brev..eller telefonsamtal...

• jummie

ica: 150 kr?!?! Var det inte 620 kr det kostade eller betalar man bara en startsumma??

Jag har iaf fått tag på dem o jag stod kvar på kursen så jag kunde ta med pengarna till första tillfället o betala då om jag ville

• jummie

Gravid-Yoga
    =============
    Dag Tid Period

Onsdag 16.45-18.45 17/8-21/9:
    --------------------------------------

Tisdag 16.45-18.45 27/9-2/11: (och efter första träffen --> Onsdagar)
    -------------------------------------
    Sofia76
    AuroraBorealis
    icaS
    Missboss
    FiaÅkotten
    Srattmoster
    Jummie

Söndag 14.45-16.45 9/10-13/11:
    --------------------------------------
    Ana1979
    Abby78

Onsdag 16.45-18.45 9/11-14/12:
    ---------------------------------------
    Mjölk
    Äntligen bebis

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?