Mina två änglar
MiS- jättefin dikt! Från 
MiS- jättefin dikt! Från 
Önskar vi alla kunnat vara där. För att hålla er i hand, för att vara en mur mellan er och "det". Vi är med i hjärta o tanke. Står bakom er varje steg ni tar. Det finns så mycket gott, Emma. Att en ond människa skulle drabba er är fruktansvärt orättvist. Men hoppas att tusentals goda lindra lite, lite. All styrka till er//Johanna
Det är nog ingen här inne som tvivlar på att monstret är skyldig. Saken är bara att det ska bevisas och att de verkligen tar Emmas minne på allvar.
Vi är alla med er idag. I tankarna bildar vi en mur omkring er och skyddar er mot synen av den hemska "saken". Är så nervös idag, håller med dig MiS, man får ont i magen.
Kram på er alla//Johanna
De har redovisat tyskans liv i form av dagboksanteckningar, hennes advokat började med att han ville skjuta upp rättegången för att de ville kalla 4 vittnen som inte skulle hinna hit från Grekland. Det avslogs av rätten. Åklagarsidan gjorde sin sakframställan. Tyskan satt hela tiden o tittade ner i sina papper. Videos från övervakningskamera på station och SOS samtalet spelades upp. Såg även en intervju med Emma o hon sa att det var jobbigt att sitta i samma rum som tyskan, tur att vakterna fanns runtomkring men att Emma undvek att titta på henne, fast det pirrade i hela kroppen o att hon helst inte ville sitta i samma rum som henne. Det är vad jag har sett under dagen. Aftonbladet o TV.
Angående SOS samtalet så förstår jag inte riktigt, det var ju Emmas sambo som ringde det och när han kom till platsen var ju barnen medvetslösa?
Fruktansvärt att hitta dem så. Kan inte föreställa mig.
Ja, de spelade ju upp SOS samtalet på kalla fakta. Då hörde man Emma jämra sig i bakgrunden. Jag vet att vi frågat Emma tidigare i denna tråden och då hade sambon berättat att barnen var medvetslösa, hyperventilerade. Medan Emma jämrade sig och lät. Det hörde man ju också på kalla faktas uppspelning.
Såg ni 22 nyheterna? Bryter ihop nu
Emma pratade om sos samtalet, att hon tyckte hon hörde Max.
Reportern frågade vad sa han då?
Mamma, sa Emma
Fan vad jag önskar att detta inte vore sant, att jag aldrig hört talas om dem och att allt bara är en ond dröm. Då vill jag vakna nu.