Mina två änglar
Sedan får vi anmäla våra egna för att vi citerade ett möjligtvis borttaget inlägg...
Sedan får vi anmäla våra egna för att vi citerade ett möjligtvis borttaget inlägg...
Ah, tänk inte på det. Du menade ju inget illa...det löser sig nu.
På expressen så skriver de ju ut alla frågor (eller de har gjort det innan iaf) och svar, men på aftonbladet får man mer korta referat. Därför tycker jag oxå expressen är bättre.
Jag vet inte om det stämmer men jag har för mig att jag hört att det skulle vara så att domen kommer innan nyår, men jag är osäker på var jag läste det.
Läste också att de kanske inte hinner med att höra monstret idag. Det blev väl lite bråk mellan experterna. Alltså, man undrar ju hur tillförlitligt det är det här med experter. Alla tycker olika, och har olika "läror". Sedan lyssnar alla väldigt mycket till experter o det är ju lite farligt i sig om de nu bestämmer sig för att Emma inte kan minnas. Nu är de ju iallafall 2 stycken som tycker olika för i tingsrätten var det väl bara SÅC som hördes...
Tror också det ligger mycket i att hon överklagar för att utsätta familjen för mer lidande, tror hon verkligen att det är så smart att bete sig i rätten som hon gör? Det fullkomligt lyser skyldig om henne.
Tänker så mycket på er, Emma.
Nej men, herregud. Kan inte låta bli att se det som ett slags tecken. Jag kan iallafall hålla med om en sak som minnesexperterna sagt idag; Emma är världsunik....
Kunde inte stämma bättre.
Emma, vilken dag...men du har verkligen dina små skyddsänglar som vakar över dig. De tycker nog att du har allt för mycket kvar att uträtta här nere på jorden innan det blir dags för er att återses.
Hälsa din sambo att han var väldigt bra i förhören, samlad och bra svar. Han verkar vara en underbar person han också. Fruktansvärt att leva med de bilderna i huvudet. Jag tycker att han är beundransvärd, man ser ju mellan raderna hur mycket han också älskar barnen. Hoppas att han kan bli kvitt skuldkänslor, det finns bara en person som har skuld i detta och det är hon, det hemska monstret.
Nu börjar det igen. Och monstret ska höras. Vi står alla bakom er och stöttar upp er. Glöm inte det. Ni är med oss i tanke och i hjärta. Kramar
Det verkar ju som att monstret ska ha all uppmärksamhet hela tiden, det känns som om det är därför hon överklagat. Se mig, bry er om mig...Nu har hon tydligen kommit på att hon ska tala fritt o inte bli förhörd...jag fattar inte att de går med på det. Varför ska hon få bestämma det? Har Emma nåt val, eller de andra? Att låta bli att svara på frågor och bara prata lite fritt om det man behagar? NEJ. Det är hon som är gärningsmannen, hon ska inte få bestämma nåt. Men det känns som detta är ännu ett rop se mig, bry er om mig....men snart är hennes tid förbi. Hon kommer blekna bort o försvinna från allas minnen. Bara barnens ljusa minne kommer lysa klart.
Det känns ju inte som att ett erkännande är nära. Hela tiden ska hon göra upp egna konstiga regler och specialgrejer. Svarar ju inte ordentligt på några frågor. Det känns inte som hon gjorde överklagan för att bli frikänd, det känns på nåt sätt som hon redan gett upp det, att hon gör detta för uppmärksamhten och för att få vara nära Emmas sambo och för att se dem lida på nära håll. Så skönt att Emma är den starka person hon är. Det blir liksom inte utrymme för monstret. Och skönt att monstret för höra att han anser henne vara en "semesterflirt" ett misstag och att han velat ha det ogjort. Om det inte finns nåt annat som berör henne i detta så borde ju ändå det göra det.
Instämmer. Nu snurrar hon ín sig i lögner som är rätt så lätta att kontrollera...Gör en gynundersökning på idioten. Men det är väl också "kränkande" som allting annat är för henne. Deras slutsatser är fel, det är kränkande. Hon har använt en hammare, det är kränkande att de säger så...det finns fler som saknar en hammare från hemmet...inga med hennes motiv allafall! Varför ställer de inte motfrågor till henne? Vad är det som är kränkande? Ska vi verkligen tro på att bilens mätare går fel? Begär du att vi ska tro att du är oskyldig? Du som satt o gäspade när barnens bonusfar berättade om hur han hittade sin familj i hallen? varför skulle vi tro på dig?Du flyttade till Sverige. Inga vänner, inget umgänge...bara en obsessivitet kring sambon. Och att du inte sett hans blogg? Har nån brutit sig in på ditt rum och sökt över 100 ggr på bloggen, på adressen och på parets vänner? Fattar du inte hur det låter ditt sjuka monster???