Inlägg från: Fru Brastad |Visa alla inlägg
  • Fru Brastad

Vilken fin tanke jag vill va med.

Humbla skrev 2008-11-19 21:35:24 följande:
    ALLA SOM LÄSER TRÅDEN!Undrar om någon skulle vilja vara med på en insamling av något slag, till någon form av symbol som vi kan ge till Emma att ha med sig under rättegången? Vet såklart att emma har med sig max spindelmannen och sagas tutte, men det skulle kännas bra att veta att Emma har någon med sig från oss också, som hon när hon tittar på den kan hämta kraft ifrån också och minnas att vi står vid hennes sida även om vi inte står där IRL. Skulle också gärna vilja ge en symbol till Nicklas, barnens pappa. Någon som är intresserad? Eller har något förslag på vad denna "symbol" skulle kunna vara för något? /Marie
  • Fru Brastad

Självklart om det är ok för dig Emma! Förlåt om jag körde över dig..
    Fru Brastad skrev 2008-11-19 21:37:41 följande:

Vilken fin tanke jag vill va med.
  • Fru Brastad

Jag har ingen aning om hur jag gör*pinsamt*

Humbla skrev 2008-11-19 21:43:40 följande:
    Skriver en lista
    där folk kan skriva in sig då också :) Skriv gärna förslag på vad man kan köpa för något, så kan vi sedan räkna ut hur mycket vi ska betala var. Om någon vill vara ansvarig för inköp och insamling så skriv det, annars kan jag gärna vara det, och skriva ut ett kontonummer att sätta in pengarna på i privata meddelanden när vi bestämt vad vi ska köpa. Kopiera listan och lägg till dig efter varje nytt namn. SAMLING TILL EMMA OCH NICKLAS STYRKESYMBOLER:Humbla
  • Fru Brastad

Tack*småler*

Humbla skrev 2008-11-19 21:46:48 följande:
    Fru Brastad! Jag lägger in dig då :) Kopiera listan och lägg till dig efter varje nytt namn. SAMLING TILL EMMA OCH NICKLAS STYRKESYMBOLER:HumblaSuperMegaNovaFru Brastad
  • Fru Brastad

Hon blev nog kanske tagen av stunden,att det finns så många fina människor här!

faster skrev 2008-11-19 21:58:38 följande:
    Ja jag såg oxå det...ojojoj det är så svårt o veta vad som är rätt o fel...Fru Brastad skrev 2008-11-19 21:56:24 följande:
  • Fru Brastad

Vi måste ju veta för det är ju en fin tanke men jag har faktiskt ingen aning. Det vore ju bra om alla visste så alla kan göra detta
    Jättefin tanke

Vitulina skrev 2008-11-21 11:41:19 följande:
    När det var nyhet på radion att domen överklagats (är junågra veckor sedan) sa de att hovrättsrörhandlingarna skulle starta i början av december. Vet inte om det stämmer.
Svar på tråden Mina två änglar