Inlägg från: Fru Brastad |Visa alla inlägg
  • Fru Brastad

Mina två änglar

Hej Emma. Varit inne och tittat på bilderna på Max och Sagas rum,tårarna spränger bakom ögon locken, så orättvist!
    Men en sak är då säker...himlen har fått dom allra vackraste ängar. Max med sina vackra bruna ögon och sitt mod,saga med sitt busiga ansikte. Hand i hand,tillsammans.
    Å Emma ,ditt mod,din styrka och vilja att leva är så fantastiskt att se och varje gång jag läser dina kloka ord blir jag mer och mer övertygad om att människan klara mer än vad man tror.
    Kram//Anna
    Hoppas du och sambon mår bättre idag!

• Fru Brastad

Hej Emma! vad skönt att det blev så bra att se dom på klippen så att det inte bara var jobbigt.
    Jag kan verkligen se se Saga springa runt och sjunga sina jäjä.
    Ljusen brinner ikväll liksom andra kvällar.
    Ha en fin fortsatt första advent.
    Kram

emmy840508 skrev 2008-11-30 19:04:35 följande:
    När jag var hemma hos min syster idag så såg jag för första gången videoklipp av barnen. Jag har inte vågat mig på det förut. Men nu var det dax. Det är så otroligt konstigt, jag bryter inte ihop o gråter, utan jag sitter o skrattar ända innifrån hjärtat och ler åt allt jag ser. jag älskade de så mycket, o jag vill ju ha de tillbaka, idag fick jag lite till kändes det som... de kom lite närmare. Saga sjöng på vart enda klipp. "jäjä" sjöng hon flera ggr.... jag funderade på vad det var, men kom sen på att hon älskade "imse vimse spindel jä spinn, bara spinn bara spinn natten lång regnet det öser ned solen går upp o ner spinn bara spinn bara spinn natten lång JÄJÄ" Hon försökte sig på hela texten med, men det var speciellt jäjä, som jag hörde och kännde så väl igen. Ett klipp till som jag såg. Då satt Max på golvet o lekte, han var inte speciellt sugen på att prata, så syster min frågade "kan du berätta vad du heter" -ja jag heter prinsessa och du heter prins, sa han. haha, min lilla pojke, utnyttjade varje tillfälle att göra en förvirrad.
  • Fru Brastad

En sån underbar sång. Beklagar verkligen förlusten av din son,Hanna,bara mödrar som du kan igentligen förstå vad Emma går igenom. Men jag och många med mig här på FL sörjer med Emma var dag när vi är här.
    Det är så orättvist att detta skall få hända...
    Kramar om Emma och dig Hanna och hoppas att det kan vara iaf till en liten tröst...
    mrs Daniels skrev 2008-12-02 18:28:59 följande:

Hejsan!Mitt namn är Hanna, jag vill börja med att beklaga sorgen jätte mycket. Jag förlorade min son julafton 2006 och det är fruktansvärt. Jag klara knappt av att läsa om andra som förlorat sina barn. Kanske för att man verkligen kan förstå smärtan.Vill rekomendera en lät som jag ofta lyssnar på och gråter......Den säger exakt vad jag tror att alla som förlorat någon känner,.Josh Groban To where you are
    " target="_blank">

Emma jag skickar dig en stor kram.
  • Fru Brastad

Har hört på larmsamtalet....Tårarna bara rinner,helt ofattbart att detta har hänt.
    Emma...Om man ändå kunde ändra detta så att du skulle få tillbaka dina små....
    Vi här finns med dig och tänker på dig
    Tänder ljus för FLs små änglar...Saga och Max.

• Fru Brastad

Jag håller med dig... Hoppas hon får vad hon förtjänar...

missbjork skrev 2008-12-05 11:47:23 följande:
    Läste precis på aftonbladet att Tyskan återigen har skrattat under rättegången när hon läste sina dagboks anteckningar.Hur kan man sitta och vara åtalad för mord på 2 små barn och mordförsök på deras mamma Och sitta och skratta det bevisar ju bara vilken Psykiskt störd männíska hon är. Återigen Emma du är en Modig Tjej och har nog blivit mångas stora förebild.
Svar på tråden Mina två änglar