Inlägg från: Fru Brastad |Visa alla inlägg
  • Fru Brastad

Mina två änglar

Kortet är för stort,minska i fotoshop

månälva skrev 2008-11-21 18:30:19 följande:
    Förlåt Emma , men jag lånar tråden en luren stund.Bästa FL medlemmar. Jag håller nu på att få ett större frispel! Har tagit kort på ljus här hemma, lagt in i datorn MEN får inte in det i mín pres. Trycker som det står på bläddra, väljer kort, trycker på spara och texten med kortets "namn" försvinner. Nu har jag suttit med det här i över en timma och jag håller på att gå i taket! Det retligaste är att jag har haft personliga kort innan så jag vet inte varför det inne går nu. Vill så gärna ha ljus i pres. VAD gör jag för fel?
  • Fru Brastad

kan man inte starta en ny tråd och länka?

Ztampe skrev 2008-11-21 23:59:15 följande:
    Fru brastad:Håller med.Det är så fina ljus som brinner här inne för Max och Saga nu.Hoppas det kommer spridas över hela fl.
  • Fru Brastad

Ljusen brinner för de små änglarna,Saga och Max,så vackert här på Mamma Emmas sida! Varmare och varmare blir det när en människosamling,känd och okänd förenas.
    Otroligt att se
    Kram på dig Emma och alla här på tråden...

• Fru Brastad

Max,beskyddaren...Så rörd jag blir!

emmy840508 skrev 2008-11-23 14:47:40 följande:
    Jag ska ta kort på min hylla som jag har gjort till en liten minneshylla här hemma. Där brinner det ljus ofta. Jag vägrar blåsa ut ljusen, så jag har fixat två djupa värmelyktor så de kan brinna klart även fast vi går o lägger oss. Det känns så dumt att blåsa ut Max el Sagas låga. Det som är konstigt, är att Max ljus brinner ALLTID längre än Sagas.... Jag har försökt att hitta en förklaring, men jag behöver nog ingen, jag föreställer mig varfrö det kan vara så istället. Max var ju två är äldre.... el, han är alltid vaken längre än Saga för att se till att hon somnar tryggt.
  • Fru Brastad

Hej Emma.*tårarna rinner* har precis läst din blogg på din sida och det tar tag i mig och sliter sönder mitt hjärta. Ingen skall behöva ta avsked från sina barn. Du är så otroligt stark som orkar dela med dig av detta hemska som hänt er.
    Ljusen fortsätter att brinna i mina fönster...KRAM//Anna

• Fru Brastad

va härligt att få fika bort tiden en stund i härliga vänners lag ...Poff så har timmarna bara flygit iväg

emmy840508 skrev 2008-11-25 21:12:10 följande:
    Jag sitter och klipper ut artiklar ikväll. Jag ska klippa ut allt o sammla till en klippbok. Det är ett evighetsgöra, men då har jag inte tråkigt iaf. På dagen idag var jag o fikade med några vänner också, vi satt i 3½ timma och pratade o pratade.... var jättemysigt!
  • Fru Brastad

Hoppas ni snart känner er bättre,men passa på att bara vara idag tillsammans Härligt
    *kram*//Anna

emmy840508 skrev 2008-11-26 14:12:33 följande:
    Idag är både jag o sambon lite krassliga. Vi tar det mest lungt, sitter vid varsin dator, i soffan el ligger i sängen. Jag skulle vart hon min vän o hjälp henne med barnpassaning idag medans hon bakade till lilltjejens ettårsdag imorgon. Men, jag fick avboka i sista minuten. Ville inte gå upp ur sängen idag. Ibland är det svårt att veta om man e sjuk el om det beror på den psykiska hälsan. Men jag lyssnar på min kropp (som vanligt) och om någonm dag e jag pigg igen.
Svar på tråden Mina två änglar