Mina två änglar
ååååå va fin bild!!!
ååååå va fin bild!!!
Hej igen.
Tänker fråga en sak du inte behöver svara på emma om du inte vill. Men hur går tanksarna och vågar du titta på "monstret" när du var i rätten?
Hur känndes det att möta henne där? Höra henne...?
Svara inte om du inte vill såklart men de är någit jag funderat över.
Hörde på nyheterna ur rättegången mot anders eklund när Englas mamma pratade mm så då började tankarna snurra hur man själv hade tänkt om man satt i samma omänskliga fruktansvärda situation att som förelder till sitt döda barn behöva möta dess mördare utan att kunna straffa denne med sina egna händer som man kankse skulle vilja.
Hoppas att londonresan gick bra och att ni hade lungt och skönt föressten.
Idag tänkte jag på max och saga när jag var på ÖF. Satt med en kille som va ganska lik max som hette timmie och degade lera.
Tänkte också på dem hemma och fick rysningar. Måste ha nått med att göra att så många människor känner för dina barn!
mamma i SmålandOnline
: Vart sas detta?
Har man verkligen öppna ögon om man är medvetslös - vet ingenting om sådant. det lät väldigt otäckt.
Är iallafall övertygad om att de inte kännde någonting då.
Usch vad fruktansvärt att skriva om dethär och kan inte på något vis tänka mig hur det måste kännas för en förelder.
Vill heller inte trampa över nån linje eller verka okänslig men har ni fått veta hur länge de va i detta medvetslösa tillstånd innan de "försvann" helt?
Fruktansvärt. Sitter med en stor klump i halsen.
Varma kramar Emma
I änglalandet är alla glada och alla har de varmt och skönt.
Alla har raggsockor och dricker varm choklad och har alltid en varm trygg fammn o krypa upp o änglarna slösar med kyssar och omfammningar tills du kommer vandrande över molnen och möter dem. Det känns som en evighet på jorden men för dem är du bara ett ögonblick iväg.
Kram och kämpa på!
/H
Emma vet att det ställs frågor här o du ska bara svara om du orkar och blir du stött eller inte vill svara så gör absolut inte det! Snälla.
Låg ni nära varandra när din sambo hittade er? Var bara något jag snuddade vid i tankarna.
Varm kram
Måne och Sol skrev 2008-11-21 18:04:26 följande:
Måne och Sol skrev 2008-11-21 18:12:47 följande: