Inlägg från: Rastafairy |Visa alla inlägg
  • Rastafairy

Mina två änglar

i din presentationstext kan du ange det menade jag sol och Måne.

• Rastafairy
    månälva skrev 2008-11-21 18:30:19 följande:
    Förlåt Emma , men jag lånar tråden en luren stund. Bästa FL medlemmar. Jag håller nu på att få ett större frispel! Har tagit kort på ljus här hemma, lagt in i datorn MEN får inte in det i mín pres. Trycker som det står på bläddra, väljer kort, trycker på spara och texten med kortets "namn" försvinner. Nu har jag suttit med det här i över en timma och jag håller på att gå i taket! Det retligaste är att jag har haft personliga kort innan så jag vet inte varför det inne går nu. Vill så gärna ha ljus i pres. VAD gör jag för fel?
    Prova att byta namn på ljusbilden..de kan innehålla ÅÄ eller Ö tex...då kan de inte vilja laddas upp.

Förlåt emma om detta tar upp mkt plats ang ljusbildsnack. Men de är vackert när det brinner..ska fixa ljus jag med snart
  • Rastafairy
    Lingonflickan skrev 2008-11-25 13:04:53 följande:
    Ok, nu har jag varit med om nåt skumt. Vi hade fått lite snö inatt och det var kramsnö så jag gjorde en snölykta till Max och Saga så ett ljus kunde brinna utomhus också. Tittade ut för ett tag sen och såg att den rasat. Jaha, tänkte jag, smälter snön kanske. Var ute och tog in posten och tänkte jag skulle rätta till den. Då ser jag att ljuset som var inuti den är borta... det finns ingenstans... Inga fågelspår syns i snön.
    de är barnen som busar förståss!
  • Rastafairy
    Lingonflickan skrev 2008-11-25 13:25:00 följande:
    Men känns lite konstigt att de skulle busa med mig, jag är ju ingen för dem.
    Det når ju fram till Emma så de råkade väl se ert ljus och ville busa lite för o skicka en hälsning till mamma .

När man är död så har jag en tro om att man kan vara överallt på många ställen samtidigt liksom. Man är inte begränsad av tid och rymd som i våran värd. Så jag har en tro att de kan se sin mamma samtidigt som de gör andra saker som att busa med ljuset.
    Det är ju så många som har barnen i sina hjärtan nu på ett eller annat vis så de är inte så konstigt de visar sig sådanahär saker på fler ställen än ett

Många sånnahär små saker har ett syfte enligt det jag tror små tecken som man kan tolka och som ofta betyder mer än man kan tro. Och i ditt fall var det ganska oförklarigt!

Kram emma och hoppas du har en kväll där du kan finna lite styrka och hopp.
    Ikväll så tänker jag återigen på dej och barnen. Såg bilderna på rummen och för mig känns de så väldigt overkligt att de små guldklimparna bara rycktes bort så hastigt och för dej måste det vara ännu mer overkligt såklart. Så orättvist att barn ska kunna försvinna på detta vis!!!!
  • Rastafairy

Va fint att du kan o vill se dem på fim. De blir liksom som du säger kankse mer "närmare" då. Skulle nog också le av hela mitt hjärta om jag såg dem på film

Barn har ju den egenskapen att de oftast få en att le. Min dotter som är två år snart skrek tex allt vad hon kunde idag när jag sjöng för mamma fick ju ABSOLUT inte sjunga och låta bli och prata med henne. haha.

Mysig version av imse saga kunde Dina barn ser säkert alla fina julstjärnor som lyser nu i alla fönster och nog är himlen lite närmare jorden nu med julen och allt...

Tänker på er jämt! Kramar!
    /H

• Rastafairy

Vilken vacker tavla...gud va fin innebörd ...tror det är precis så...de springer o står brevid dej ...alltid. Tills du möter dem igen.

• Rastafairy

Någon som vet varför det hörs ett "piiip" i slutet på larmsamtalet..typ censurerat? BAra funderade. Så himla hemskt att höra. Man hör verkligen hur chockad han låter.

Hela historien är en mardröm och jag önskar detta monster inte fick se dagens ljus igen. Hoppas att hon innest inne vet vad hon gjort och får lida samveteskval hela livet.

Sänder solljus och värme till er Emma ,Nicklas och T o era anhöriga i denna svåra stund. Era änglar vakar över er!!

• Rastafairy

Royal gala skrev 2008-12-05 17:33:43 följande:

Svar på #3429Det nämns nog ett namn där kanske, då brukar det bli ett pip
    ah.. Vart i samtalet tycker man sig höra max?
  • Rastafairy

Ville säga till dej Emma vad fin du var på bilden med spindelmannen i fammnen. Du har så fina ögon och passar så fint i den hårfärg du har! Det sysns att barnens styrka lyser genom dej!!

Nu sitter vi här och följer allt som händer via nyheterna..Vi hoppas att den lilla lusen till tyska ska förpassas dit solen inte lyser.

Svar på tråden Mina två änglar