Mina två änglar
i din presentationstext kan du ange det menade jag sol och Måne.
i din presentationstext kan du ange det menade jag sol och Måne.
max o saga menar jag med barnen.
Va fint att du kan o vill se dem på fim. De blir liksom som du säger kankse mer "närmare" då. Skulle nog också le av hela mitt hjärta om jag såg dem på film
Barn har ju den egenskapen att de oftast få en att le. Min dotter som är två år snart skrek tex allt vad hon kunde idag när jag sjöng för mamma fick ju ABSOLUT inte sjunga och låta bli och prata med henne. haha.
Mysig version av imse saga kunde
Dina barn ser säkert alla fina julstjärnor som lyser nu i alla fönster och nog är himlen lite närmare jorden nu med julen och allt...
Tänker på er jämt! Kramar!
/H
Vilken vacker tavla...gud va fin innebörd ...tror det är precis så...de springer o står brevid dej ...alltid. Tills du möter dem igen.
Någon som vet varför det hörs ett "piiip" i slutet på larmsamtalet..typ censurerat? BAra funderade. Så himla hemskt att höra. Man hör verkligen hur chockad han låter.
Hela historien är en mardröm och jag önskar detta monster inte fick se dagens ljus igen. Hoppas att hon innest inne vet vad hon gjort och får lida samveteskval hela livet.
Sänder solljus och värme till er Emma ,Nicklas och T o era anhöriga i denna svåra stund. Era änglar vakar över er!!
Royal gala skrev 2008-12-05 17:33:43 följande:
Ville säga till dej Emma vad fin du var på bilden med spindelmannen i fammnen. Du har så fina ögon och passar så fint i den hårfärg du har! Det sysns att barnens styrka lyser genom dej!!
Nu sitter vi här och följer allt som händer via nyheterna..Vi hoppas att den lilla lusen till tyska ska förpassas dit solen inte lyser.