• Anonym

orgasmgaranti

Hej
    Jag har alltid haft svårt att få orgasm (lättare på egen hand) under samlag..
    Jag har ( 34 år gammal) kommit på en ställning som funkar för mig...Jag får alltid orgasm av den(!).

Ni har säkert alla testat den,men för mig var det en aha-upplevelse

Man sitter gränsle över mannen som ligger på rygg.Sen glider man framoch tillbaka över hans blygdben med klitoris,samtidigt som man kniper med slidmusklerna. Han höjer oxå sitt underliv och möter rörelserna.När man är ordentligt våt så blir detta en mjuk,böljande rörelse med maxstimulering av klitoris....sen gungar man (gnider ) sanbbare och snabbare för att sen explodera.Hans kön nästen snärtar mot G-punkten i den ställningen....Jag får dessutom ofta fontänorgasmer på detta vis.

mmm undrar när sambon kommer hem * tittar på klockan*

Två saker att tänka på...han får inte vara för lång och jag föredrar att vara helrakad för bästa känsla....

Lycka till....

Finns det andra tips??Nån som vill dela med sig?

• Svar på tråden orgasmgaranti
  • Anonym (idefix)

Deppad-Jaa, rulla runt på så sätt att ni börjar med t.ex. missionären, för då kommer han väl in? Sedan får ni räta ut bena så att ni båda ligger raklånga, han på dig och kvar inne i dig. Då går det lätt att rulla över på sida och vidare så att han hamnar underst. Sen får du sätta dig upp på honom, d.v.s. vika upp knäna så du sitter grensle. Ta-daa, inga problem att komma in, för han är ju redan inne!

Akta så ni inte rullar ur sängen bara

• Anonym (Deppad)

Jösses det där lät riktigt komplicerat.... men jag får väl prova nån dag när han inte väntar sig det..

• Anonym (idefix)

Deppad - du kan ju öva svängrörelserna på egen hand i sängen först, slår vad om att det väcker hans nyfikenhet när du rullar runt som en tok

• Anonym (skeptisk)

Men...? Beror det inte på hur penis och slida är utformad? Om kvinnan kan knipa med benen brett isär och på huk?
    Klitorisstimulering och g-punkts beröring är inte självkalart stimuli för alla tjejer heller...
    Och om mannen och kvinnan gillar kvinnan ovanpå överhuvudtaget och...
    Ja, jag kan skriva massor...
    Vissa killar kan ju hålla på i en evighet och då är ju inte en icke-stimulerande "övning" givande heller...
    *tänker*

Kul med tips, men orgasmgaranti?? Nja...

(Inte bitter bara tänker realistiskt)

För mig skulle det bli ett smärtsamt gnidande och obekvämt inne i slidan. AJ...

• Dream Of You

Okej... jag håller med att det TS pratar om är rätt skönt.. men i övrigt så måste jag vara den enda kvinnan som faktiskt inte tycker om att rida. jag måste koncentrera mig så mkt på vad jag gör att jag inte kan slappna av och ha skönt själv...

• Anonym (TS)

anonym (skeptisk)...

Som alltid så får man vara övertydlig ...rubriken var orgasmgaranti ( för mig så klart. självklart inte för alla andra på hela jorden)....sorry om jag var otydlig

jag har aldrig sagt att det är en garanti för ALLA...dock för MIG....

jag har heller inte sagt att man ska sitta på huk....det skulle jag aldrig klara nån längre stund ...däremot sitter man på knä....

självklart är man olika anatomiskt utformade....det är ju inget konstigt med det...

"smärtsamt gnidande", kanske det är för vissa, men jag kräver ganska mycket beröring på klitoris för att komma.......men som jag skrev..är man ordentlig våt så glider man fram och tillbaka i den ställningen....

.jag efterlyste dessutom fler tips...har du nåt trevligt att bjuda på istället

• Anonym (TS)

dream of you...
    håller med dig...det där guppandet upp och ner ger mig ruggig mjölksyra i låren...speciellt om man sitter på huk...funkar inte många sekunder innan jag viskar "jag får kramp"....

jag klarar inte att hitta rytmen det känns så hoppigt på nåt sett

själv älskar jag missionären och bakifrån( förutom ovannämnda som jag skrev om i trådstarten)

men det är alltså jag som gillar det, inte alla andra

• Sheyla

Hmm min måste vara felskapt.. där finns verkligen ingenting att gnida sig mot (tro mig jag har försökt), speciellt inte när han lyfter för att möta.
    Gillar för övrig inte heller att rida, får ju kramp allt som oftast!

• Missboss

Den funkar, jag får alltid orgasm med min sambo när vi kör den där.

• Anonym

Funkar inte alls, den ställningen.... Kanske mest för att hans är rejält lång.

Svar på tråden orgasmgaranti