• Anonym

orgasmgaranti

Hej
    Jag har alltid haft svårt att få orgasm (lättare på egen hand) under samlag..
    Jag har ( 34 år gammal) kommit på en ställning som funkar för mig...Jag får alltid orgasm av den(!).

Ni har säkert alla testat den,men för mig var det en aha-upplevelse

Man sitter gränsle över mannen som ligger på rygg.Sen glider man framoch tillbaka över hans blygdben med klitoris,samtidigt som man kniper med slidmusklerna. Han höjer oxå sitt underliv och möter rörelserna.När man är ordentligt våt så blir detta en mjuk,böljande rörelse med maxstimulering av klitoris....sen gungar man (gnider ) sanbbare och snabbare för att sen explodera.Hans kön nästen snärtar mot G-punkten i den ställningen....Jag får dessutom ofta fontänorgasmer på detta vis.

mmm undrar när sambon kommer hem * tittar på klockan*

Två saker att tänka på...han får inte vara för lång och jag föredrar att vara helrakad för bästa känsla....

Lycka till....

Finns det andra tips??Nån som vill dela med sig?

• Svar på tråden orgasmgaranti
  • Anonym (mysigt)

De som är orgasmgaranti för mig är iofs många ställningar med min karl men en speciell är när tjejen ligger på rygg o killen på sidan såsom man ligger med skeden o han kommer åt och smeka klitoris samtidigt och då kommer han lite snett in o då stilmuleras g punkten oxå...en grym ställning..Mums

• wellah

funkar sällan den ställningen..... blir bara kissnödig.
    Har dock inga problem få orgasm

• AMA68

Detta är den enda ställningen som ger mig RIKTIG orgasm.

Annars blir det någon liten skön "topp" men det här är riktigt häftigt - som jag inte ens lyckats åstadkomma på egen hand alltså.

Jag är rejält överviktig och har ingen kondis överhuvudtaget så att sitta på huk och guppa upp och ner håller ett par minuter max. Men att gunga fram och tillbaka nästan liggandes på honom är suveränt.
    Alltså har jag benen bara lite lätt böjda och stöder en del av min tyngd på armarna för att inte kväva stackaren.

Ingen garanterad utdelning om jag inte är ordentligt koncentrerad och avslappnad dock.

• Anonym (båring)

Jag fpr endast orgasm om jag onanerar; har hittils bara fått orgasm en enda gång under ett samlag; och jag vill tillägga att jag har varit med många män.
    Jag vet helt enkelt inte vad jag/han gör för fel? Det är så tråkigt, men är ju ändå som en vana, att aldrig få orgasm vid sex..

• Cuthalion

(båring)

Det har gjorts undersökningar som visar att en kvinna måste få möjlighet att koppla bort tankarna från allt annat än njutningen för att få orgasm. Det kan ju vara lite lättare när man onanerar än har någon annan att tänka på .

• Anonym (båring)

Ja det är kanske sant? Ska nog kanske testa!!

• Anonym

Jag tycker att det är skönare att ligga än att sitta på killen. För övrigt så gnuggar man precis som ni tidigare har beskrivit.

• Anonym (tipsar)

Anonym(båring)

Tycker du ska testa att ligga på sidan, bli tagen bakifrån samtidigt som du onanerar själv! :)
    kanonbra..

• Anonym (Tiiiips)

Om man har svårt att få orgasm genom samlag, så se till att vara ordentligt "uppvärmd" innan. Jag brukar lägga mig på mage och gnida mig mot hans hand (Som då ligger under)
    Samtidigt kan man kyssas och smeka honom. Precis innan det går så hoppa upp på honom och gör så som är beskrivet här ovan. Ligg på honom och gnid klitoris mot hans mage. Då får man oftast en rejäl orgasm. Känns mycket mer om han är inuti. Prova får ni se...

• SNULTRAN

TS:

Du har såå rätt så! *flinar* !!!

Perfekt ,då kan man själv styra ratten !!! Och gasa när man vill..*he he*

• SNULTRAN

Näe, men allvarligt så för mig så är det ....hmmm....i duschen!

Antingen ensam eller tvåsam...*ler*

Vibrator ,javisst men duschen slår allt!!! Lovar.....

• SNULTRAN

Hoppla, känner mig lite ensam ....Är inte anonym...

Kanske det vart mysko att jag sa vem jag var?!
    Men jag gillar i alla fall att prata om sex.

Kom igen nu anonyma som dom namn!!

Svar på tråden orgasmgaranti