• Anonym

orgasmgaranti

Hej
    Jag har alltid haft svårt att få orgasm (lättare på egen hand) under samlag..
    Jag har ( 34 år gammal) kommit på en ställning som funkar för mig...Jag får alltid orgasm av den(!).

Ni har säkert alla testat den,men för mig var det en aha-upplevelse

Man sitter gränsle över mannen som ligger på rygg.Sen glider man framoch tillbaka över hans blygdben med klitoris,samtidigt som man kniper med slidmusklerna. Han höjer oxå sitt underliv och möter rörelserna.När man är ordentligt våt så blir detta en mjuk,böljande rörelse med maxstimulering av klitoris....sen gungar man (gnider ) sanbbare och snabbare för att sen explodera.Hans kön nästen snärtar mot G-punkten i den ställningen....Jag får dessutom ofta fontänorgasmer på detta vis.

mmm undrar när sambon kommer hem * tittar på klockan*

Två saker att tänka på...han får inte vara för lång och jag föredrar att vara helrakad för bästa känsla....

Lycka till....

Finns det andra tips??Nån som vill dela med sig?

• Svar på tråden orgasmgaranti
  • Cuthalion

Upp-ner-upp-ner kan man köra för killens skull ett tag men som Du säger (blyg) så blir man ju så trött. Använd ridmusklerna istället så skall Du få känna ngt nytt

• Anonym (TS)

ts här....

Blyg:

precis...du gungar fram och tillbaka ist för upp och ner....
    jag ju glömde säga det viktigaste...man lutar sig ordentligt framåt...stödjer sig på händerna som man sätter brevid mannens huvud....gunga och gnid....lycka till

• Anonym (Deppad)

Hihi, kan inte prova för han kommer inte in.. och nu har vi hamnat i en ond cirkel så så fort jag hamnar överst så i princip slaknar han eftersom han vet att det inte kommer att funka.. och jag vill inte pressa honom att försöka nå mer när han reagerar så negativt...

hur då rulla runt? har funderat i de banorna själv men inte kommit på ett enda sätt som skulle funka i verkligheten...

• Anonym (oj)

vi brukar använda oss av den ställningen med men det finns ett problem. när jag kommer så tappar jag kontrollen och lyckas aldrig riktigt genomföra orgasmen :( hur ska man göra då?

• Anonym (TS)

ts här....deppad (anonym)

jag är lite avvis på att din man har så stor(min man har normal antar jag)...

jag förstår att det kan göra ont och att det inte är så kul att han inte ens kommer in...

men en stor....är helt underbart....ni kan ju använda så många andra sköna ställningar:....*
    *sidan (som kan vara svårt om killen har lite kort),
    *jag har hört om en ställning som kallas för cat(tror jag)
    det kräver att killen har stor.: du ligger på rygg med honom över dig(missionären) sen lägger han sig högre upp på dig så hans penisskaft kommer åt klitoris....du för ihop benen och han rör sig upp och ner försiktigt...på det sättet stimulerar hans hela penislängd din klitoris ,det blir tajt och skönt för honom och ni behöver inte röra er så mycket.....den ställningen har jag läst är MYCKET populär....tyvärr är den svår för oss att genomföra för så fort rörelserna blir för häftiga så glider han ur.....

Mycket nöje

• Anonym (TS)

anonym (oj)

min kille håller ETT stadigt tag om mina höfter och rör mig fram och tillbaka när jag börjar tappa rytmen...dessutom tycker jag det är underbart sexigt när han håller mig om höfterna....så be alltså din man om hjälp när du börja närma dig...

jag har nämligen samma problem som dig...man spänner benen och tappar rytmen när det är på väg att gå....han hjälper mig bokstavligen över kanten till extas..
    en annan fördel med denna ställning är att killen ofta inte kommer så lätt....det blir inte så mycket stimulering för honom....han får sin beläning lute senare

• Anonym (Deppad)

Det var inte min kille som var för stor.. tyvärr problemet ligger alltså inte där.. han är nog rätt så normal.
    jag skulle så gärna vilja prova o rida!! men det går inte.. får nog nöja mig med de ställningar vi kör och leva på det resten av livet *suck*

• Anonym (TS)

ursäkta att jag stavar som en kråka

• Anonym (TS)

slinter med fingarana på min nya data

• Anonym (TS)

woops...nu kommer han hem....jag vet vad vi ska göra.....

Svar på tråden orgasmgaranti