Inlägg från: vinterlärka |Visa alla inlägg
  • vinterlärka

One Tree Hill 10

Jag googlade lite på detta med hennes röst, men på idan jag hittade fastnade jag på något annat.
    Paul Johansson (Dan) har tydligen sagt i en intervju att alla i serien är så ödmjuka privat utom Tchad (Lucas) som tydligen har blivit en skitstövel. (ass) Han sa aldrig namnet, men det var tydligen uppenbart att det var han.
    Läs själva 4EVERANDALWAYS kommentar. Nu är det översatt på svenska, men håll musen över texten så kommer den engelsa texten upp.

translate.google.se/translate&sl=en&u=www.tv.com/one-tree-hill/show/16942/sophia-bushs-voice/topic/8225-834943/msgs.html&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dsophia%2Bbush%2Bvoice%26hl%3Dsv

Tråkigt om det stämmer.

• vinterlärka

Hittade även detta på samma sida: (översatt text, som sagt)

Mark talar om det i podcast för episod 507, Han säger att Sophia var tvungen att gå tillbaka till studion för att göra ytterligare dialog (åter göra några av sina linjer så att de kan omsätta dem i avsnittet så att du kan höra vad hon säger ) Tydligen de gör det på tider där det är för mycket buller i bakgrunden t.ex. massor av extrafunktioner, men han förklarade att "Sophia röst var i dålig form under större delen av säsongen på grund av att hon talar för mycket och hon som aldrig sover"

• vinterlärka
    missmiafia skrev 2008-10-21 20:24:44 följande:
    Tjingeling...Jag ahr oxå hört att Lucas skall vara en riktig "skitstövel".... nu kommer jag inte ihåg vart jag läste det men det jag läste då var att Haley och Lucas INTE ALLS är vänner i verkligheten.......
    Usch, vad tråkigt, hoppas att det inte stämmer. Lever mig in i det så mycket att jag vill att allt ska vara som det är i serien. Haha, nej, men i alla fall att de inte ska vara ovänner.
  • vinterlärka
    riot skrev 2008-10-21 20:41:52 följande:
    Äh, bry er inte om allt skvaller, det brukar komma rapporter om att alla är skitstövlar med jämna mellanrum så det är inget att fundera över.
    Jag väljer att tro på dig.
  • vinterlärka
    pinguliny skrev 2008-10-21 16:15:52 följande:
    haha dåliga förklaringar av han mark :-/
    Hihi, ja kanske det.
  • vinterlärka
    Engla75 skrev 2008-10-26 21:26:49 följande:
    Tycker det ser ut som ett klipp från längesedan, men det är det väl inte....?
    Tyckte också det. När de var iväg och letade efter hennes mamma eller liknande.
    Fast "Okej, we can do this"-kommentaren kommer jag inte ihåg.
  • vinterlärka

Min pojkvän kallade mig till TV:n och sa att en tjej från OTH var med i Jay Leno. "Aha, Hayleye", säger jag när jag såg henne. Fast när jag fortsatte titta såg jag att det nog inte var hon. Det konstiga är att killen brukar var duktig på ansikten och hon var faktiskt så lik ibland så jag nästan trodde att det var hon i alla fall.
    Det var en simmare som heter Natalie Coughlin.
    llnw.image.cbslocal.com/29/2008/04/17/370x278/NatalieCoughlin.jpg

• vinterlärka

Jag börjar irritera mig mer och mer på att de måste ha musik i varje scen. Det stör mig så mycket att jag knappt kan titta. Ibland har jag nog kunnat tänka bort musiken, eller så är det inte där, men i kvällens avsnitt har den verkligen varit där i varenda scen. Det blir effektfullt när det är tyst också, snarare mer effektfullt.
    Annars är OTH en underbar serie. Välgjord också, så det är synd.
    Fast det kanske bara är jag som stör mig? Eller förresten, en kompis till mig klarade inte heller av att titta just på grund av det, men ahnb örjade ju aldrig följa serien alls.

• vinterlärka
    Engla75 skrev 2008-11-09 19:07:18 följande:
    Tänkte också på det där med musiken idag, men det stör mig inte.Guuud, blir galen! Vilket slut! Är det inget avsnitt nästa vecka? Är så sugen på att ta reda på vem han ringer, kan inte hålla mig!
    Jag är extremt ljudkänslig, så det är väl därför. kan inte koppla bort musiken, tyvärr.

Haha, ja jag känner också att jag vill ta reda på det.
    Tror inte att det är Brooke i alla fall. (säger inget om jag har läst att det är hon eller inte) Jag gissar på Peytom, men vem vet.
    Är det säsongsuppehåll nu alltså? Tänk om vi får vänta tills i april, eller efter ett sommaruppehåll? Åh, hoppas de är snabba denna gång, kanal 5!
Svar på tråden One Tree Hill 10