Inlägg från: vinterlärka |Visa alla inlägg
  • vinterlärka

One Tree Hill 10

AnnieE

Jo, ibland tycker jag också det är effektfullt, men det förstör ju när de har de i varje scen, men det verkar tyvärr vara deras grej.
    Jaja, om inte ni stör er på det är det ju bara bra. Ska försöka sluta störa mig jag med.

Vad gött att det fortsätter redan nästa vecka, femman börjar lära sig att OTH har en en del trogna fans. Nu gäller det bara att de gör reklam för serien lite mer också. Kommer ihåg när de tjajade om en massa säsongsstarter, men OTH var minsann inte med bland alla serier. Tycker ju det är bra mycket bättre än t.ex. Desperate House Wifes.

• vinterlärka
    missmiafia skrev 2008-11-11 11:20:49 följande:
    Hellu Jag fick oxå den känslan av att det skulle bli något med Brook och läkaren Återstrå att se...NÅDE DEN SOM SÄGER NÅGOT OM FRAMTIDEN I OTH!!!!!! Jag har för första gången i mitt liv lyckats behärska mig ang att titta in i "framtiden" på vad som h´kommer att hända i OTH!! Så ni som vet vad som händer får vara försiktiga att INTE avslöja något för då blir jag arg MooohhahahahahaKram Kram
    Haha, säger detsamma
  • vinterlärka

Jag tycker det är så trist att hon har kidnappat Dan. Jag som hoppades att han dog där så man hade sluppit honom sedan, men den mannen har visst många liv.
    Avskyr långdragna kidnappningsscener i serier. Likadant med Derek och Peyton, tråkigt. Det blir ingen feel good- serie då ju. Så ska de blanda in Jamie också.

• vinterlärka

Jag tror att de vill att man ska tro att det är Victoria, men att det inte är det.
    Annars kan det vara snattaren. Vilket motiv nu hon skulle ha.

• vinterlärka

Förresten, vad hemskt det var att Quenton (?) dog! Var de tvugna att ta död på honom när hans liv började ordna upp sig? Fast det är väl så det ska vara i en serie.

• vinterlärka

Jag och mina analyseringar, men med frågan om Lindsay hade ebrättat, menade de inte om hon berättat att hon saknade och älskade honom? För precis efter smatalet ringde hon ju Lucas och sa det.
    Fast det är säkert som ni säger, att hon är gravid, allt för spänningen.

Jag kan aldrig skilja på Q och vad heter han, han som var tillsammans med Bevin, eller vad hon hette? (bra det går för mig ) Tycker de är superlika! Trodde att manteln var till honom, men det var till Q alltså? Sorgligt

• vinterlärka
    wein skrev 2008-11-25 12:00:25 följande:
    Antar du menar Skills kallas han i serien, hans förnamn börjar på A men mer koll än så har jag nog inte heller...*asg*
    Ja, Skills heter han, tack! Har han ett förnamn?
  • vinterlärka
    wein skrev 2008-11-25 12:11:05 följande:
    Jag tror faktiskt dom kallar honom Anthony eller dyl längre fram i serien...Eller så prata dom om någon annan men tror ej det...*asg* blev först förvirrad vem fan e det tills jag insåg att det var skills dom prata om...det är iaf något på A...=)
    Haha, vad roligt! Ja, men då slipper vi bli förvirrade nu när vi är förvaranade iaf
  • vinterlärka
    Hera78 skrev 2008-11-25 12:17:03 följande:
    Antwon heter han Både i serien och i verkligheten.
    Aha, vad kul att han heter samma i serien som verkligheten.
  • vinterlärka

någon som har en prom (?) inför nästa avsnitt?

• vinterlärka

riot skrev 2008-12-06 11:07:43 följande:

Promo:

Tack så mycket!
    Vilket hemskt avsnitt det verkar vara, men sen är det väl slut med den där tramsiga barnvaktshistorien. Hoppas jag.
  • vinterlärka
    Mamma AnnieE skrev 2008-12-07 15:15:07 följande:
    Ja den skickade jag i inlägg tidigare, typ för 1v sedan direkt efter förra avsnittet (som jag oftast brukar göra haha) Men ser att du fick den igen... Bra !!!
    Oj, det misade jag helt.
  • vinterlärka
    Mamma AnnieE skrev 2008-12-07 19:28:56 följande:
    De var ju fel läng till prom som Riot skickade De var för nästa söndags avsnitt (= avsnitt nr 5, vi såg fyran nyss)
    Så de bidde lite fel där...
    Men nu tar vi gärna dem För på söndag kommer de avsnittet
    Så här kommer dme länken till promen igen

Haha, ja jag blev lite förvirrad. Kanske hade sett den du skickade ändå och glömt bort det.
  • vinterlärka

AnnieE

Helt klart lätt hänt! Är glad att ni är så snälla och skickar länkar överhuvudtaget.

Svar på tråden One Tree Hill 10