Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Hrnsjadad PP spajkar i huvdet

• Millimina
    KarJac skrev 2008-10-11 18:09:18 följande:
    *slår ner millimina*

ajajaj huvdet. trasig milli.
  • Millimina

Hej!

Nu har den värsta hjärnsvullnaden släppt sen PP slog ner mig igår. Kunde ju fan ha dött ju!

Dessutom borde du sett till att jag inte kunde komma igen för att hämnas!

*skjuter PP i huvudet med en .22, som studsar runt därinne och åstadkommer hjärnmos..steker hjärnmoset och bjuder på i tråden*

*SEN. För jag antar att hon inte är död. Så matar jag henne med kaliumcyanid*

*Sen. För jag gissar att hon var en vampyr och inte behövde syre ändå, så sticker jag henne i hjärtat med en påle*

NU. Du. Mucka inte med mig! Ska attans lära dig att sparka ner folk!

• Millimina
    Millimina skrev 2008-10-12 22:21:43 följande:
    Hej! Nu har den värsta hjärnsvullnaden släppt sen PP slog ner mig igår. Kunde ju fan ha dött ju! Dessutom borde du sett till att jag inte kunde komma igen för att hämnas! *skjuter PP i huvudet med en .22, som studsar runt därinne och åstadkommer hjärnmos..steker hjärnmoset och bjuder på i tråden**SEN. För jag antar att hon inte är död. Så matar jag henne med kaliumcyanid* *Sen. För jag gissar att hon var en vampyr och inte behövde syre ändå, så sticker jag henne i hjärtat med en påle*NU. Du. Mucka inte med mig! Ska attans lära dig att sparka ner folk!
    ...bara så du vet. Så är jag snäll. Så det här var en dröm. Jag har INTE lagt ut det på youtube! Det var inte sant.

(och idag har jag skyddskläder och vakter med mig!)
  • Millimina

Är Cent modell i amelia. Men tänker nu banta?

*tänker*

Är det helt sunt att se sig själv på kort?

• Millimina
    Centurion skrev 2008-10-12 22:44:31 följande:
    Mäh! köpte en kjol som jag inte kunde ha = blev sur och nu ska jag baske mig i den..
    Jag kan sy lite i den istället åt dig!

*gillar enkla vägar mer än dumma vägar*

• Millimina

närapå ingen behöver banta. Några behöver bara sluta dricka läsk. Och åter andra skulle må bra av en långpromenad om dagen... (moi?!) Men alla är bra som de är. Bara själva tanken "banta" är dum och ful. Den gör oss sämre. Vi är som vi blev. Fine.

• Millimina
    Centurion skrev 2008-10-12 22:57:47 följande:
    Ja appselut, jag ändrar mig -jag har ett intressant projekt på gång och det innefattar att klämma mig in i min kjol.
    Så ska det låta!

*lånar ut olja och skohorn*
  • Millimina
    Centurion skrev 2008-10-12 22:59:56 följande:
    *smörjer olja* *funderar* hur gör jag med skohornet?
    *ledtråd*

Det passar vid sidan av din midja. Om du går och trycker där sen så kommer det finnas rörelsevidd i linningen!

...eller så tar vi nål och tråd kanske?
  • Millimina
    Centurion skrev 2008-10-12 23:05:31 följande:
    Mhmm kan jag skicka kjolen till dig?
    ja, om du vill få den förvandlad till en väska. Onesize!
Svar på tråden dårt asöires setuG