Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

(men i min avundsjuka dolde jag det genom att ställa en analytisk fråga istället... )

• Millimina

asch då, jag som hoppades få lite större förståelse för vad som menades. Jag förstod inte riktigt frågan i testet är jag rädd. Jag försökte tänka mig någon som agerade enbart utifrån vad den som subjekt kände inför en situation. En som inte ens förstår att det finns andra synvinklar..och som en sådan ville jag inte vara. Och nu när du fick den meningen så tänkte jag att jag nog hade tolkat det fel..

• Millimina

Fröken Sophia skrev 2008-10-08 15:05:56 följande:

*blir förvirrad**skyller på gravidhormoner*
    Nädå. Jag är förvirrad också. Och jag är vad jag hoppas INTE gravid.
  • Millimina

Men. Vad betyder: Ogillar objektiv analys.

• Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-10-08 15:13:12 följande:
    Testet. Är. Gratis. Det kan lika gärna satts ihop av lågstadielever eller chimpanser.
    Jo, men ORDET betyder något. Innebär något.
  • Millimina

greta, eller så blir han nervös kanske? För det skulle kanske vara optimalt för dig? En bonde i vardagen och en pendlare lite emellanåt.

• Millimina

Suri, vet ni att det är en grabb? Vad har ni sen förr?

• Millimina

Trogga, skrattade ordentligt åt den improviserade nappen. Hade nästan tänkt gå upp i skogen för att ta en kik på er i eftermiddags, men jag hade så roligt här, med alla personlighetstester. Nästa onsdag, samma tid, samma plats?

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-08 22:39:11 följande:

Stalker?Stod det något om det i personlighetstestet?
    Nej, och jag tänkte faktiskt på det. Hur bra kan det vara då liksom?

Däremot så fick testet verkligen tummen på spiken. Jag MÅSTE verkligen ha sista ordet.
Svar på tråden dårt asöires setuG