Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2009-01-01 13:41:58 följande:

*oj,råkar trycka på upptaget-knappen*
    *gråter en skvätt när jag ringt från hemligt nummer sen och då fått svar*
  • Millimina

Tant Greta skrev 2009-01-01 13:43:40 följande:

Vad tråkigt jag har det idag! Ska man inte vara pigg och glad på årets första dag?
    Nä, jag tror det mest bara är loosers som är det faktiskt.
  • Millimina

Det var en sak om Pynta och Parvel. Visst är han ditt barnbarn?

• Millimina

Nu kom min familj hem med vännerna. De har varit på promenad, men jag fick sova lite. *ömtålig och skör*

Så det är kanske bäst om jag åtminstone inte ligger kvar här och fl-surfar va... om jag vill behålla vännerna. Vad tror ni?

• Millimina

Tant Greta skrev 2009-01-01 13:48:34 följande:

Jahapp
    ...så du är ingen looser iaf. Utan lite smålåg som vi alla andra tuffa och balla! =)
  • Millimina

siamusen skrev 2009-01-01 13:48:44 följande:

Millimina skrev 2009-01-01 13:47:17 följande:
    behôver du fler vänner än oss?
    Ja. Några som dricker champagne med mig så jag slipper känna mig som en alkis och några som svarar när jag ringer. Men det är väl ungefär allt jag saknar från er!
  • Millimina

Pynta skrev 2009-01-01 13:52:36 följande:

Millimina skrev 2009-01-01 13:45:44 följande:
    Jo. Det stämmer.
    Vilken tur du har, verkar det som iaf, att du får rå om honom så mycket! Lyckost! Jag vill också ha barnbarn!

*nu går jag, vinkevink*
  • Millimina

Tant Greta skrev 2009-01-01 13:52:10 följande:

Haha,jag tycker att det smakar som ett dåligt vitt vin.På jobbet tvättar vi händerna i överbliven skumpa,lena och fina blir de. Så igår skålade vi i mousserande jordgubbsvin.Smakar saft.
    ...det kanske beror på vilken skumpa ni serverar.. tveksamt om jag skulle köpt skumpa om jag var där du jobbar!
  • Millimina

siamusen skrev 2009-01-01 13:54:38 följande:

Millimina skrev 2009-01-01 13:53:21 följande:
    Jag svarar i telefon, men det âr inte sa manga som ringer mig
    Nä, jag gillar ju inte att prata i telefon sådär värst heller. Man kan inte göra så mycket samtidigt då som när man nätchar. Men jag kan ringa dig om du vill!
  • Millimina

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m39551169.html

Har ni sett?

Hrmpf. Jag som av princip inte läser kvällstidningar för att jag tror de är fördummande. Jag undrar varför jag klickar på andra trådar där redan överskrifterna är kvällstidningsmässiga??? Jag tror jag redan ÄR dum faktiskt. Blä!

Tycker synd om garageänkan! Bäckenont är inte skojigt!!

• Millimina

Garageänkan skrev 2009-01-01 19:02:09 följande:

Det känns som om mitt högra ben tänker lossna Såhär hade jag i 5 månaden förra g inte i 12 veckan typ. Jag vet ju fan inte ens vilken v jag är i
    Du vet att det kan bli lite bättre där i mitten av grav?! Jag kände också mycket tidigt, men fick ändå kanske tre månader som var ok. Var sängliggande nästan helt i fyra månader. Hemskt!! Mina djupaste sympatier!
  • Millimina

Roisin Dubh skrev 2009-01-01 19:11:16 följande:

Alla laxor beundrar liten, ful Gutegirl. Tjejmagen lever! soffan reser sig!
    Haha! Soffan blir kåt på Gutegirl! Så mycket har hon suttit och gnidit i dess knä!
  • Millimina

Är det någon sorts ignoransmobbning av mig som pågår här RD? Jag vill också få vackra, fulla soffor att resa sig i givakt!

• Millimina

Fan. Är jag död nu? Damn! Jag som hade en tvätt i den gemensamma tvättstugan. En grov tvätt av grova kläder, passande mina grova vader och mina grova sandaler. Men nu är jag död. Strax lär jag bli smalare!

Gott nytt år tillbaka jungfu! Min mobil gav upp igår. Glä!

• Millimina

Ja, ärligt talat så borde de förstå att man kan inte ha ett kungahus där de som tillhör detta får gifta sig med ofrälse. Avskaffa monarkin!!!

• Millimina
    Pelargonen skrev 2009-01-01 23:41:16 följande:
    ja, kanske? får fundera över om jag kanske ska se över mitt förbud till att studenter deltar?har du många rigorösa säkerhetsbestämmelser i övrigt?
  • Millimina

siamusen skrev 2009-01-01 23:56:04 följande:

Jag gillar kungafamiljen. Blir jag mobbad nu?
    Nej. Du får gilla kungafamiljen. Du får dock inte tycka att det är rätt och riktigt att sverige ska ha jämlikhet och samtidigt betala en familj att vara särskilt utvald att nias och daltas med. Som dessutom ska få gifta sig med vem de vill, som i sin tur ska få pengar och dalt.

Men vill du vara kompis med dem och bjuda hem dem för att passa gasse så är det helt ok!
Svar på tråden dårt asöires setuG