Inlägg från: Chilimon
|
-
-
Är jag ursäktad eftersom jag kräver att han ska ha bar överkropp när vi ses?
-
Haha, man blir ju så jäkla sugen att hångla upp honom allsåTant Greta skrev 2008-10-28 20:51:08 följande:Han är tom ursäktad för att han skriver en massa romantiskt dravel,tar tillbaka det jag skrev tidigare idag
Vi har föresten pratat lite om det här guds-tjafset. Han är inte säker på att det finns en gud, men han vet att nån vakar över honom eftersom han kvaddat två bilar varav den ena i 155 km/h. Bilen blev mos men han kröp ut ur vraket utan en skråma.
Därför tror han att nåt ser efter honom.
(Men jag tror änså att han tror lite på gud i smyg*fniss*) -
Det var han på så sätt att han var lyhörd och kunde hålla på i mer än tio minuter.Perry the Platypus skrev 2008-10-28 20:54:05 följande:Chili - minns du om han var bra i sängen?
Ibland var det dock lite porrfilmsinspirerat men sa man åt honom så slutade han
VAFAN FÖRSÖKER DU GÖRA MIG SUGEN??? -
JappTant Greta skrev 2008-10-28 20:57:00 följande:Är penis i erigerat tillstånd på den ocensurerade bilden?
-
Jag försöker oxå hitta fel, för jag vill inte tycka om honom så mycket som jag görPerry the Platypus skrev 2008-10-28 20:59:45 följande:Du MILDE vad svårt det är ja....
Det enda jag har hittat är smör-smsen och gud-troendet -
Jag bruka-r/de ju ta på mig själv nakenfis och skicka till den jag var/är ihop medPerry the Platypus skrev 2008-10-28 21:01:23 följande:Ego säger att en anledning till at skippa honom ju är att just att han tar en sån bild på sig själv....
-
*Gömmer mig bakom Quasimodo*Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:04:57 följande:*kutar med ryggen och skelar*
-
Tänk på att mitt ex var en tjockis och min sambo har blivit en halvfet flottisKarJac skrev 2008-10-28 21:05:43 följande:Exakt min tanke!Och jag tänder inte på sådana kroppar. Jag vill ha normala kroppar och inte "övertränade med piercing i bröstvårtan tönt-gud-å-fan kroppar*.
Jag älskar den där kroppen! -
Har lyckopillret gått ur?KarJac skrev 2008-10-28 21:07:10 följande:Jävla Cock till att ladda hem fel avsnitt. Så nu är det bara att vänta tills rätt kommit hem. Jävla cock.