Inlägg från: Chilimon |Visa alla inlägg
  • Chilimon

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:27:27 följande:
    Näe Chilivännen, du ska inte slösa mer tid på den killen. Ta din fina lilla dotter och flytta hem till mamma-
    Får bli brorsan
    Ät gul snö - det KAN vara öl
  • Chilimon
    KarJac skrev 2008-10-28 21:24:44 följande:
    Blä. Om jag hade varit du hade jag nog satt på den där andre för länge sedan...
    Är ju därför jag inte vill träffa "den andre" nu så jag får reda ut om det verkligen känslor eller "save me!" som jag känner
  • Chilimon
    KarJac skrev 2008-10-28 21:31:02 följande:
    Har du möjlighet att separera? Hur ser det ut med jobb, bostad och allt det praktiska. Vet att man inte ska tänka på sånt kanske, men det är ju ett barn inblandat. Om jag hade varit du och separerat hade jag inte gått in i ett nytt förhållande på ett tag.
    Tyvärr har jag inte det just nu känns det som
    Går på a-kassa och får ungefär åtta tusen i månaden, har dagisplats här ute på orten, finns inga lediga lägenheter här så då måste jag flytta in till stan, där en billig hyra är 4000
    Söker jobb som tusan nu så att jag ska klara mig att stå på egna ben
  • Chilimon
    FAN VAD SÖTA NI ÄR ALLIHOPA!
    TACK!!!

*får ju fe fasen tårar i ögonen*
  • Chilimon
    Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:37:09 följande:
    Det är ju viktigt att du mår bra. Nu ska jag sova. Natti!
    Natti
  • Chilimon
    MissKaos skrev 2008-10-28 21:32:43 följande:
    Hm, jag hade nog gett mig in i ett sex förhållande för att få lite.. MEn det är ju jag det. Om det går utan att blanda in barnet.
    Barnet somnar vid åtta

"Den andre" vad vi nu ska kalla honom... Mr Big? Han älskar ju min dotter och leker hemskt gärna med henne, han har tom sagt den här veckan att han saknar henne. Så egentligen är han nog inte så dum
  • Chilimon
    Tant Greta skrev 2008-10-28 21:40:54 följande:
    Men du,då får du 4000 kvar!Det funkar!Inte ska du slösa bort ditt liv på en svettlurk,förutom en omgång i duschen låter det som att han behöver ett wake-up call,vilket han lär få om du flyttar.Gör klart för honom att du vägrar bo med en gris,sedan är det byebye.
    Tyvärr var jag dum och tog ett lån på 150 000 för tre år sen Det kostar 3000 i månaden och är klart i mars 2010. Så jag måste ha jobb innan jag flyttar.
    *får förbereda brorsan*

Nu är jag riktigt trött,måste zzzzzz...

Tack alla ni för ert stöd ni ger mig
    Det känns verkligen yberskönt att nån bryr sig och inte tar äckelpäcklet som en petitess

stor på er alla!
  • Chilimon

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!

dEN OMTALADE BILDEN HAR INTE HÄNGT MED FRÅN DEN GAMLA INBOXEN NÄR SPRAY gjorde om allting och "flyttade till ett säkrare ställe"

Fan fan fan fan fan fan fan!!!

*Får be honom komma hit så jag får ta en ny bild *

• Chilimon
    KarJac skrev 2008-10-29 08:48:57 följande:
    PRONTO!
    Tänker fan göra det, ligger jag med honom är det PP´s fel
  • Chilimon

*tycker synd om kisse*

Alla i tråden borde boka en resa till frankrike och hjälpa kisse