-
*klämmer på rattarna och springer till musen och berättar*Perry the Platypus skrev 2008-10-28 11:57:59 följande:*snörper riktigt käringaktigt på munnen*
-
*sliter ur en strumpa och springer asgarvandes och skrikandes runt i cirklar*Perry the Platypus skrev 2008-10-28 12:05:21 följande:*oroar mig för om Chili märkte att jag hade hoprullade strumpor i behån*
Jag är ju precis som en 15årig grabb -
Det där ger du fan i!Perry the Platypus skrev 2008-10-28 12:11:38 följande:*går och skär mig av pur ångest och skam*Se - jag kan vara som en 15-åring jag med!
*Leker arg förälder* -
Nu blev det nästan för mycket här...
Dagens smör:
"Dom här sista veckorna sen vi tog upp kontakten igen så har jag inte kunnat tänka klart. Jag svävar hela tiden på ett moln o känner mig full av kärlek som jag vill ge till dig. Du är verkligen min drömkvinna och att jag kanske får göra dig lycklig i detta liv är stort för mig.
Större än ja nånsin har trott att gud och mina nära i skyn har givit mig.
Vill göra oss lyckliga tillsammans och ge dig och Navara en trygg och kärleksfull framtid."
Tror han på gud?*chockad*
-
Han gör det
*frågade*
-
Känner at jag inte är långt ifrånKarJac skrev 2008-10-28 12:21:10 följande:Oj. Jag hade kräkts.Men det är jag det.
-
Verkar vara det... Och jag som bara var ute efter kroppenDCLXVI skrev 2008-10-28 12:29:52 följande:Oj shite, är det en poet du hittat? Markus Birro??
-
siamusen skrev 2008-10-28 12:31:35 följande:Min erfarenhet av karlar är att de är de som svânger sig med de stora orden och lovar guld och gröna skogar som är mest fulla av skit när det vâl kommer till kritan.
Av min erfarenhet oxå
Jag hade aldrig i helv... trott att han trodde på gud *fortfarande chockad*
-
Nu blev jag ju lite off efter det där messet
-
LickMeUp skrev 2008-10-28 12:57:27 följande:låter seriöst värre... har han pengar eller?
24500 före skatt och en bil från 04. Duger det?
Hans förra tjej fick ju sina sillisar i julklapp, jag vill ha nya fälgar på min bil... Hmmm