-
Tyvärr inte. Annars hade jag gärna ställt upp och barnvaktat. Ibland BEHÖVER man få vara barnfri. Sträckglo på TV. Supa och ligga bakis dagen efter eller....bara vara barnfri.MissKaos skrev 2008-11-07 19:25:15 följande:ÅH, så KUL! Du bor inte i Göteborg va??? Isf kan du få vara Flmor åt mitt barn. Jag har exakt 0 barnvakter härnere.
-
Äldst i tråden men inte SÅ himla gammal. Jag är en ung mormor.Perry the Platypus skrev 2008-11-07 20:16:22 följande:Men alltså, hur gammal ÄR du egentligen?? *tittar storögt*
-
Hej på er alla käcka töser i tråden!
Parvel has left the building. Jag har helt på egen hand lyckats hålla honom, inte bara vid liv, utan också glad och nöjd i ett dygn. * Stolt mormor*
Men nu är jag trött. Det tar på krafterna att hålla koll på en liten 1-åring. Har mer än en gång skänkt Musen en tanke. Hur orkar du?
Hur är läget i tråden, har jag missat något av vikt och värde? -
Tant Greta skrev 2008-11-08 23:29:30 följande:
Hejhej hemliga kvinna med barnbarn! Jag trodde jag var äldst i tråden!?Men se där hade du fel! Det är det jag som är. * matronar mig lite* -
Nu finns det info om Pynta i hennes pres. Hjärtligt välkommen!Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:36:49 följande:Allvarligt talat är det dags att du outar lite info om dig själv nu så vi vet vad du är för en.
-
Tant Greta skrev 2008-11-08 23:54:17 följande:
Tjohoo,gammal kärring mao Jag ÄR inte äldst alltså:var hur hemlig du vill Pynta!Välkommen!!!!Motjos grasias! -
Händer det att det inte visas dvs. blinkar när man har fått ett inlägg i gästboken? Såg att My varit inne i september(!)
Det enda som jag sett blinka har varit inboxen. och då har det varit någon dumullad moderator som varit ifarten. -
Tant Greta skrev 2008-11-09 00:37:55 följande:
Aldrig hänt här. Dumullad?Är det på mormorsspråk?Ja. Ibland måste man ju...vad heter det nu igen?..* funderar..
Ah! Vårda sitt språk, heter det.
God natt på er små fjun, nu ska tant rasta vovven och därefter avnjuta ett avsnitt eller två av Brothers& Sisters. Susselull! -
Du store tid! Ett sånt ärans dumhuvve.DCLXVI skrev 2008-11-09 09:59:07 följande:Jaa... Nån blev visst upprörd över att jag slängde ut sambon från balkongen...
-
Jävla skitsöndag.Uschochfyochtviochblä!