• Pynta

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-11-09 14:02:57 följande:
    JOpp. Jag bråkar lite i en tråd om att bada under förlossningen. Varför äar folk så jävla trångsynta? OM en kvinna är blyg och vill bada med bikini på varför har man åsikter om det? Det spelar väll INGEN roll, känner hon sig trygg och nöjd så är det väll bra eller?
    Länk?
  • Pynta

Någon av er här som går/gått med sina barn till öppna förskolan?

Parvel är ju 1 år och jag funderar på att ta med honom dit. Har en 1-åring någon glädje av att gå dit? Vad gör man på öppna förskolan egentligen?

• Pynta
    MissKaos skrev 2008-11-09 14:51:56 följande:
    Åh, roligt! Jag ska snart laga mat. Steka bitar av Fläskfile, slänga på vitlöksfärskos + småtomater + purjo + paprika och servera med ris.
    Åh, vad det där lät gott..och enkelt
  • Pynta
    MissKaos skrev 2008-11-09 14:23:29 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m38131554.html Kolla lite vad folk svarat.. typ " det minns inte vi i personalen hur du ser ut" (lögn och dessutom va fan..) och svar som det gör inget om dom ser hur du ser ut mm mm
    Tänk vad många gravida kvinnor går runt och nojjar.
  • Pynta

MK och Milli.

Då ska jag nog ta med honom dit. Hans mamma är inte mycket för sånt ( det var inte jag heller när hon var liten.Tyvärr) så jag tänkte att jag kunde göra det. Det blir ju hans första steg till att möta omvärlden. Kan bli skoj att se hur han reagerar och se hur känslorna avspeglar sig i hans lilla ansikte. Han är ju bara en lite parvel.

Men hur gör man. Ringer man först och anmäler sitt intresse, eller är det bara att gå dit och säga hej ?

• Pynta
    MissKaos skrev 2008-11-09 14:58:40 följande:
    Vad tycker vi om Isaac?
    Isak är ett fint namn. Passar såväl på en liten pojke som på en vuxen karl.
  • Pynta
    Garageänkan skrev 2008-11-09 15:11:30 följande:
    Vad tycker ni om: Herman?
    Det nämnet tycker iaf. jag inte om. Jag har en bekant vars son heter det, och jag har fortfarenmde efter tre år inte vant mig vid namnet.
  • Pynta
    MissKaos skrev 2008-11-09 15:10:07 följande:
    MItt problem är att efter UL är INGET fint nog åt min bebis. Inte kläder och lakan jag har köpt. Inte nallarna. Inte Namnen vi kommer på. *gah* Vad jag är KNÄPP!
    He he... Ja. nu "knäppar" du lite.

När är det dags?
  • Pynta
    MissKaos skrev 2008-11-09 15:45:55 följande:
    Exakt två månader, det är 9:e idag va?
    Stämmer det, det är den 9:e idag.

Två månader! Det är ju nästan snart det.

Nu ska jag ta med mig hundarna och Parvel på en längre promenad. Kan lika gärna göra något vettigt som att sitta här och önska att dagen vore slut.
  • Pynta

Tant Greta skrev 2008-11-09 15:56:14 följande:

Pynta varför vill du att dagen ska ta slut?.-(
    Har av någon okänd anledning svårt för just söndagar.

( Går ut en stund)
Svar på tråden dårt asöires setuG