• Pynta

dårt asöires setuG

Zimlis skrev 2008-11-19 19:00:51 följande:
    Eller oxå får man läsa en tråd på FL att "min mamma köpte en skitful overall till sonen, vad ska jag göra?"
    Tänkt att jag skulle försöka undvika det.
  • Pynta
    Perry the Platypus skrev 2008-11-20 21:16:13 följande:
    *snörper på munnen* Se till att viska klart via inbox bara så jag slipper se halva viskningar här i tråden och därmed slipper känna mig utanför och nyfiken.
    Vi kan känna oss utanför och nyfikna tillsammans om du vill?
    Jag vet inte heller vad det viskas om, och jag är också nyfiken.
  • Pynta

Under tiden det tisslas i tråden ska jag googla Crosstrainer, för jag är även nyfiken på vad det är för en mackapär.

• Pynta
    Garageänkan skrev 2008-11-20 21:27:06 följande:
    jag vill också ha hemligheter. Annars sjunger jag.
    Då föreslår jag att vi dvs. Du, jag och Bella sätter igång och sjunger i deras inboxar. Det borde lära ( jag kan iaf inte sjunga) dom att inte tissla och tassla i inboxarna på det där viset. * Idé*
  • Pynta

Har nu googlat crosstrainer. Gissar att man ser ut som en idiot under tiden man håller på. Och håller på gör man bara under tre månader och sedan står den i ett hörn och samlar damm. Visst har jag rätt?

• Pynta

Tant Greta skrev 2008-11-20 21:35:15 följande:

Håller på
    Tack,snälla Greta. Bums kände jag mig med och omsluten av gemenskapen.
  • Pynta
    SeriousGangBang skrev 2008-11-21 15:26:37 följande:
    är det bättre med min?
    Eller min? Den är grön.
  • Pynta

* Tar Musen i knät och säger snälla saker*

• Pynta

Fruen fra Norge skrev 2008-11-22 00:35:59 följande:

Jag har en sånn som är innebygd i laptopen. Har aldri användt den... Jag är garanterad det medlemmet på fl som är mest kass på dator Vinner jag någon diplom?
    Nix. Det är utan tvekan jag som är sämst på datorer.jag är lika glad, och förvånad, varje gång jag lyckas ta mig hit till tråden. * nickar*
Svar på tråden dårt asöires setuG