Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Förresten så är jag nog proffs på skvaller nu. LillMs gudfars tjej har typ In Touch, Se&Hör, Veckans Nu och Bild med sig ungefär 10 tidningar så nu är jag skvalleruppdaterad så det står ut genom öronen... Så behöver ni veta nåt om Jennifer Lopez vikt efter tvillingarna eller hur Brittan skall komma tillbaks helt efter krashen så kan jag stå till tjänst. I brist på annat att göra, tänkte vänta uppe tills herrskapet o co kommer hem från en spelning nämligen.

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-28 00:47:44 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-27 23:46:20 följande:
    Jag har ju alla tidningar sjâlv men tack ândå
    Vad är det med såna här saker? Orkar folk inte vagga och vagna sina barn själva längre? www.familjeliv.se/Forum-3-20/m39658802.html jag känner mig så stenålders nu...
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-28 00:52:10 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-28 00:48:25 följande:
    Inte vet jag men jag har hört att det funkar pa barn som har ont i magen och liknande kan ju vara skönt att slippa gunga och vagga sana barn som behôver vaggning/gungning hela dagen.
    Ja det är klart men det är så himla många som undrar så jag är lite skeptisk

Hur går det med Gasse? är han livad? M har vaknat två ggr men jag har petat tillbaks han i sängen bara. Han har inte fattat att KB är borta ännu som tur är-
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-28 00:56:07 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-28 00:53:25 följande:
    Han hoppar omkring. Sa just till proppen att det âr sista gangen jag aker till hans föräldrar Vilket det sa klart inte är, men just nu angrar vi båda besöket
    var det en svår förlossning med Gasse? Jag tror M är så livlig pga sugklockan. Det sägs ju att de får adhd höjd risk med sugklocka så... man kan ju alltid undra lite...
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-28 01:04:37 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-28 01:00:49 följande:
    Nej, planerat snitt fast jag tror inte Gasse har adhd.
    Har de inte hittat något då? Typ hyperhyperaktivitet eller så?

LillM är nog helt normal bara väldigt vild och försigkommen. Men nästan hellre det än en som sitter och är likgiltig i ett hörn typ...
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-28 01:07:10 följande:

Aj vad jag l'ste fel där...
    jag med jag läste och jag som kissade på henne för en stund sen.
  • Garageänkan

Fåret Shaun skrev 2008-12-28 01:08:56 följande:

Läste du att JAG KISSADE PÅ HENNE?
    Jag läste så först. men rannsakade snabbt mitt läsfel
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-28 01:09:58 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-28 01:06:08 följande:
    Hyperaktiv och "överintelligent". Min mamma var ju likadan och jag och min bror (hyperaktiva alltsa), förutom att de sov men det har han kanske ärvt fran mig som inte sov.
    Okej då har han fått det bästa av era sidor alltså hihi. Inget "bra" från proppens sida? Humöret? ssss
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-28 01:21:08 följande:

Fan vad jag är trött.
    Jag med men jag väntar uppe på KB, Y och L annars väcker dom mej iaf. KB blir väl brunstig när han kommer hem antar jag haha bra att vi har barnvakt imorgon om vi vill söndagsmysa lite hehehe hehehe
Svar på tråden dårt asöires setuG