Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-27 21:25:25 följande:

typ "betapet rullning fusk" ?
    betapet fusk finns en sida på flashback
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-27 21:28:33 följande:

Fåret Shaun skrev 2008-12-27 21:27:36 följande: Tydligen Gasse har förövrigt fatt ett ars ranson av kakor idag hos svârisarna.
    Jippiiii... Kul. Vet hurdan kväll ni har framför er.
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-27 21:30:29 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-27 21:29:08 följande:
    Jopp..han somnade i bilen hem dessutom
    ÅH sånt är så jävla härligt. Jag har tur ikväll. M sover i sin säng men han lär börja rusa ikväll när han märker att KB är borta på fest.
  • Garageänkan

musen: orkar inte skriva i den enormt felstavade rubriktråden om sömnmedel till barn men jag kan trösta er med att min kusins pojkvän sov inte alls från att han föddes tills han fyllde 7 år. På riktigt alltså. Ingen sömn. Han verkar dock normal annars

• Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-27 21:36:13 följande:

Min sambo sov sin första natt när han ar fem. Och han är ju lugn och stabil i dag med. HAHA. Men de kunde lämna in honom på en speciell avdelning på sjukhuset då och då. Och han har inga syskon, nej.
    Ja det är tydligen vanligt detdär...
  • Garageänkan

First aid i fjällen: jäger och hemkokt knark.

• Garageänkan

Vill ni se bild på LillMs nya stol?

• Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-27 23:17:42 följande:

Jag har varit storrökare. Men kommer det folk som har astma kanjag ju inte blåsa rök på dom. Lika lite som jag skulle ha en blomma inne och vägra ta ut den om det kom en allergiker. Eller bjuda en lactosint. människa på vanlig mjölk. Bah.
    Det är tydligen väldigt svårt för vissa att visa hänsyn. Jag gillar inte röklukt därför ställer jag mig inte inne i en rökbur och klagar heller typ.
  • Garageänkan

Fåret : din svärmor verkar va lite som min mamma. Hon känner sig åtisdosatt nu för att ingen har så mycket tid att lyssna på hennes egocentriska snack osv och nu när hennes gube tvingas jobba igen över nyår och han skulle haft ledigt över jul osvosv men jobbar på långfart och kan inte tacka nej till jobbet så blir hon ännu värre. Typ ringer och ber Kb komma och byta en lampa i hennes ugn fast det är jättelätt. Nu är hon ju opererad och helt "jättesynd" om henne som inte kan städa under badkaret så ringer hon och klagar på det alla dagar typ. Som om vi inte har fullt upp ändå? Ja du fattar. Det lät lite som henne på din beskrivning.

Svar på tråden dårt asöires setuG