Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-26 23:20:55 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-26 23:12:47 följande:
    Tror inte jag kan hjâlpa.
    Njeee....
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-26 23:25:35 följande:

Tanke förresten: tänk om tjejen var sa full att hon inget minns och dyker upp som om inget har hänt.
    Ja eller om hon mitt i allt taggas i en film på facebook?
  • Garageänkan

Som sagt skulle det vara nån annanstans men här i stan är det nog så att alla vet om det redan och så spär folk på så helvete så hennes och deras rykte LÄR ju bli lite knasigt efter detta...

Jag vet vilken ångest hon haft innan när hon skämt ut sej på fyllan så. Detta är nog rågat.

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-26 23:29:32 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-26 23:27:53 följande:
    Vad var det för snubbar da? De verkar inte ha mycket vett i skallen faktiskt.
    Fast som millimina skrev om hon var med på detta så gjorde de ju inget fel egentligen. Men hon kanske borde tänka på att inte dricka sig berusad offentligt...
  • Garageänkan

Jaja, shit happens when you party naked.

• Garageänkan

KB tycker att jag skall fråga här iatället för att fråga honom:

När vi var ute och gick idag fick jag så helvetes ont i mitt MUSBEN alltså mellan benen och i korsryggen får ilningar hela tiden där inte fan kan man väl få foglossning redan i v 12? Va? Eller vafan jag nu är i eftersom de vise tvistar.

• Garageänkan

Centurion skrev 2008-12-27 01:07:12 följande:

gammal hur kan man medvetet felstava när det inte ens ska uttalas så?
    Jag fick massor av inboxar i alla regnbågens färger i den tråden... usch. Fy vad jag stör mig på såntdär.
  • Garageänkan

Nu kom våra gäster och KB och Y håller på ocj testar LillMs helikopter i vardagsrummet. Suck

Y har snickrat (är han möbelsnickraren) en stol åt lillM i present jag kan fota den senare när han öppnat paketet imorgon

• Garageänkan

Trailer T skrev 2008-12-27 10:17:16 följande:

Godmorgon
    Morrn morrn. Nu ska vi snart bege oss ut till landet.
  • Garageänkan

Hej alla glada. Jag har sovit på soffan, missat något?
    KB och hans kompis plus kompisens tjej ska på en spelning ikväll och jag ska sitta hemma och uggla för mig själv. Hoppas nån tänker va online ikväll?

Svar på tråden dårt asöires setuG