• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Perry the Platypus

Meeeeeh!!! Fortfarande ingen bild på Sune!

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Tyler Durden

Hjälp! Min syster knullar mitt onaniobjekt och tillråga på allt är han fransman!!!!!

Millimina skrev 2008-10-10 00:20:16 följande:
    pynta, hjälp mig formulera trådstarten då! Jag suger på att provocera när jag inte ser det provokativa själv..
  • Fröken Sophia

Hej god morgon och sådär.

Kom faktiskt till jobbet nästan nyss. Surfer kom på kvart i åtta, då hade vi varit på återvinningscentralen och lämnat hundet på dagis, att han ju skulle lämna bilen på service idag, så vi fick köra hemåt igen och hämta min bil också. Måttligt kul.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-10 07:42:03 följande:
    Meeeeeh!!! Fortfarande ingen bild på Sune!
    Näe, den kommer nog inte förrän tidigast i kväll tror jag. Eller imorgon. Om inte Suri kan förse oss med en innan dess...
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-10 08:30:08 följande:
    Hej god morgon och sådär.Kom faktiskt till jobbet nästan nyss. Surfer kom på kvart i åtta, då hade vi varit på återvinningscentralen och lämnat hundet på dagis, att han ju skulle lämna bilen på service idag, så vi fick köra hemåt igen och hämta min bil också. Måttligt kul.
    Ahhh. En härlig källa till föräkenskaplig glädje.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac

Morgon!! Fredag idag, weihei

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • jamex
    KarJac skrev 2008-10-10 08:53:25 följande:
    Morgon!! Fredag idag, weihei
    *skuttar runt med bara bröst o viftar med pompoms*
  • KarJac

*luftar lurvatoffsen och brutalkramar Bella*

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
Svar på tråden dårt asöires setuG