• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

aha! har suri inte sitt rätta namn på fejan?

*övar på stalkertalangen*

(fast jag vet ju redan vad hon heter och var hon bor...hur lång tid brukar det ta innan man kommer hem efter ett snitt? Är ju onödigt att ställa mig utanför porten redan nu menar jag...borde kunna vänta tills imorgon väl?)

• Millimina

Det var förresten en tant som ringde till mig och sökte en potentiellt död dame med samma efternamn som vi har (ingen släkting), och hon kände inte hennes övriga familj, visste bara att hon hade en son

Men.. hon hade kommit till gratis-eniro, så jag hittade honom! Mohahaha!

*känner mig creepy*

ähum.. kanske ska lägga ner det här..

• MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-10 13:05:05 följande:
    *flyttar på mig några steg och tittar besvärat på bella*Vill inte ha en svampinfektion nu.
    vandringspokal i tråden igen?

*håller för Hönan*
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Ickan

Om du har satt en höna mellan benen så tror jag du har större problem att oroa dig för än en svampinfektion...

MissKaos skrev 2008-10-10 13:31:39 följande:
    vandringspokal i tråden igen?*håller för Hönan*
    fan vad jag är uttråkad...
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-10-10 13:38:37 följande:
    Om du har satt en höna mellan benen så tror jag du har större problem att oroa dig för än en svampinfektion... fan vad jag är uttråkad...
    *muttrar*

HELG!!!!!!!!!!!! Nu skajag dra från office, äntligen.. *mätt efte ratt ha ätit två toblerone*
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-10 13:28:48 följande:
    aha! har suri inte sitt rätta namn på fejan? *övar på stalkertalangen*(fast jag vet ju redan vad hon heter och var hon bor...hur lång tid brukar det ta innan man kommer hem efter ett snitt? Är ju onödigt att ställa mig utanför porten redan nu menar jag...borde kunna vänta tills imorgon väl?)
    du kan nog lugnt vänta tills imorgon, nu kan jag inte längre tänka klart, vi kan väl vänta tills imorgon och se vem som står kvar....

*stjäl hejdlöst andras texter* 
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-10 13:18:01 följande:
    Medd från Suri, via musen:Mini-Suri har anlänt och är enligt ryktena sötast i världen. Suri knarkar och hälsar alla.Das was alles
    Ahhh så tänkte jag också, att de får inte lägga ut de sötaste bebisarna för då blir de stulna Fundersam
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-10 13:54:21 följande:
    du kan nog lugnt vänta tills imorgon, nu kan jag inte längre tänka klart, vi kan väl vänta tills imorgon och se vem som står kvar....*stjäl hejdlöst andras texter* 
    Aha!!!

........

Menvaf

*orkar inte komma på en egen*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-10-10 13:54:21 följande:
    du kan nog lugnt vänta tills imorgon, nu kan jag inte längre tänka klart, vi kan väl vänta tills imorgon och se vem som står kvar....*stjäl hejdlöst andras texter* 
    Var var det nu du jobbade någonstans... *syftar på sista meningen*...
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-10 14:02:21 följande:
    Aha!!!........Menvaf*orkar inte komma på en egen*
    tänkte väl att hon skulle koppla snabbare än en växeltelefonist på Telia.

Fast jag förväntade mig faktiskt en svarstext of some sort
Svar på tråden dårt asöires setuG