• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • jamex

*gör fredagsdansen*
    maken ska jobba i helgen IGEN *mutter*

..å inte får han extra betalt, de har en veckas extra semester istället MEN han jobbar ju JÄMT. Bara för att han har ett jobb han trivs med.. *muttar lite avundsjukt*

• jamex

*pratar nmed mig själv*

Nu ska jag till jobbet, har jag tur är det näst sista fredagen innnan jag är ledig, wohooo!

*viftar på rumpan på vägen ut*

• KarJac

Cocken ska ut och svira ikväll så jag är SJÄLV och ska natta barnen vid sju och bara kolla igen mina serier. WEIHEI!

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-10-10 09:07:07 följande:
    Cocken ska ut och svira ikväll så jag är SJÄLV och ska natta barnen vid sju och bara kolla igen mina serier. WEIHEI!
    SKÖNT!
    Jag ska köpa nytt vax, det tog HELT slut imorse sen ska jag köra klass. Sen ska jag köpa GODIS och potatis och grädde och göra lax potatisgratäng. Eller så skickar jag mannen till butiken -men då är det inte säkert han köper rätt godisar. Och det kan innebära stora problem -för honom.
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Millimina

...är inte våra liv småttiga? *suck*

• KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-10 09:36:05 följande:
    morrr morrrr
    kurr kurr
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-10 08:55:16 följande:
    *luftar lurvatoffsen och brutalkramar Bella*
    *kramar lyckligt tillbaka*

BEHÖVER verkligen bli kramad idag.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG