Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Jag tror de har sånt på BRIO bredvid McD. Sen finns det också på Allt i Lek (nedervåningen på Skivlagret bredvid St Lars-kyrkan).

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Vad är det för slags julpyssel du tänkt dig förresten? På Blomstertorget i Tannefors har de enligt en kollega massor av material till deko. Vi kan ta en sväng dit idag på lunchen om du vill?

• Perry the Platypus
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-28 09:43:52 följande:
    Min gb har blivit en sanitär olägenhet Typ Svaninficerad
    *har hjälpt till*
  • Perry the Platypus
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-28 09:51:14 följande:
    Men får man värkligen spekulera så? Eller är det något att hajjfajjva? Tänkte liksom hjälpa någon tilbaka til Lyckan sas
    Testa, vetja!
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 10:13:12 följande:
    Alltså jag var mer inne på att göra små tomtar eller änglar à la Panduro, för det brukar inte ta så lång tid.
    Jag vill göra en julkrans till dörren!!! Men det är ok; jag skaffar prylarna till min krans och släpar med.
  • Perry the Platypus

*petar prövande på tråden med en lång pinne*

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 11:13:23 följande:
    För att hon sitter fast vid en mjölkigel.

Greta, du är ett jäkla miffo ibland.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-28 11:25:26 följande:
    Men hallå,man kan väl gå till systemet fastän man ammar!!!????Miffo kan du vara själv
    Kan kan jag, men jag är det inte.
  • Perry the Platypus

*gillar Solfia, ogillar Greta*

Svar på tråden dårt asöires setuG