Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*tittar åt ett annat håll*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*överväger att käka lunch*

• Perry the Platypus

*bestämmer mig*

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-28 12:44:05 följande:
    PÅMINNER:www.limbino.com
    Vad är hållhaken?
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-28 12:49:21 följande:
    IngenKanske lite reklam i inboxen och andra erbjudanden&tävlingar.Om du rekryterar en vän,och denne vinner priset så vinner du också. 
    Så nu vill du vara min vän som rekryterade mig?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 12:54:45 följande:
    Jaha, nu passade det???Shit jag satt mycket längre och åt lunch än jag trodde  vart tog tiden vägen??
    Nja, snarare att det passade Greta att låtsas vara min vän bara för att ha nån att rekrytera.

*snörper på munnen*
  • Perry the Platypus

*är less på jobbet*

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-28 13:02:02 följande:
    Miffo!Man kan tävla utan att ha rekryterat,man behöver inte rekrytera.Jag har inte rekryterat!Jag var inte ute efter att rekrytera!Ville var snäll och dela med mig av denna tävling!Är det något mer du inte förstår?
    *roar mig kungligt idag*
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-28 13:09:14 följande:
    *märks att du mensar*
    Nu använder du stjärnorna fel.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-28 13:12:14 följande:
    *i min värld används stjärnor just så här*
    *sucker högljutt och utdraaaaaget*
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-28 13:12:18 följande:
    Nu är jag lite hungrig fan. JAg har fått nya kommentarer igen på min uppsats, så nu har jag suttit i flera timmar och ändrat i skiten IGEN!! Vill ni läsa?
    Tant Greta skrev 2008-11-28 13:14:35 följande:
    Bella vill nog kolla om det är rättstavat...
    Ja visst, hiva över skiten bara!
Svar på tråden dårt asöires setuG