Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Zimlis skrev 2008-12-01 10:05:27 följande:
    Förra gången hon härjade här så hade jag en relativt tät mailkontakt med henne, så är jag nästan säker på att hon är på riktigt
    Aj då.
    jamex skrev 2008-12-01 10:08:18 följande:
    hm.. antar att en portrfilm skulle uppskattas då jag inte är så sexintresserad just nu.. Lite svårt att förklara för släkten när han öppnar dock. Kan iof bli en intressant diskussion!
    Fast han kan få den i sin julstrumpa innan de andra har vaknat. 
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-01 10:20:24 följande:
    hoppas att du kan komma imorgon kväll i alla fall. Jag ska ju göra trolldeg.
    Hoppas också det. Kanske kommer vara ovanligt tystlåten då bara.
  • Perry the Platypus
    Suri skrev 2008-12-01 11:02:09 följande:
    Godmogon. Jag är fan bakis tror jag. Drack glögg igår, första alkoholhaltiga drycken i mitt system sedan nyår. Ni kan ju tänka er hur jag sög i mig Har var it sjuuuukt trött nu, sovit som en klubbad säl. Inte förrens nu börjar jag ana varför. Jag todde jag var sjuk eller nåt ju! Har glömt vad lite alkohol ställer till med.Sune och jag har skitiga kläder för vår tvättmaskin är fortfarande trasig. Stringen ska laga den ...imorgon... ehhh?
    Men.... GÅR den att laga verkigen?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-01 11:24:46 följande:
    YEY! *får tolkas som det vill*
    *muttrar ovänliga saker*
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-01 11:27:57 följande:
    Jag kommer aldrig att få sluta jobba. Kommer att sitta här med värkar och fostervatten forsande längd med benen. Tur att det är nära till förlossningen i alla fall. Kan ju gå dit på 20 minuter
    Vad fasen gör du på jobbet?? Du skulle ju fixa det sista hemifrån!
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-01 11:28:55 följande:
    Glad att du kommer vännen. Sen kommer M också. Hon kan prata ganska mycket, så det är lugnt.Hennes ex och Ego jobbar på samma företag tror jag förresten.
    Ska bli kul att pyssla! Men är det något jag ska ta med mig - ska jag kanske skippa min kransgrej och leka med det du har förberett istället?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-01 11:30:29 följande:
    *tänker på det tre stoooora chokladkakorna jag stoppande ner i bb-väskan igår kväll**längtar till förlossningen*
    Mat var då det sista jag tänkte på.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-01 11:31:17 följande:
    Jo en sak till - M är också den jag åkte med på "helvetesutflykten" igår, men det behöver vi inte prata så mycket om kanske 
    Tänkte faktiskt på det igår, att jag nog skulle ligga lågt med de retsamheterna tills jag visste om någon deltagare var bjuden.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-01 12:29:32 följande:
    Idag är proppen pa stralande humör
    Grattis.

*räcker fram vandringspokalen som en fin julbonus*

Men idag är dagen som du kanske får hjälp med din alienbortbyting!!  
  • Perry the Platypus

Kan le Preupp hantera både Klåvis och Rufs då?

siamusen skrev 2008-12-01 12:52:59 följande:
    Ja, eller så sitter tanten där i velourdress och glor. Sen suckar hon och går ut och röker braj.Vet inte om jag ska ta med Clovis eller ej. Proppen ska stanna hemma med rufs för päronen är fortfarande sjuka.
Svar på tråden dårt asöires setuG