Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Grattis den som knep 20- jag har nuppat och sminkat mig samt kämt in mig i en svart bodysuit. Det ni.

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-31 16:35:26 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-31 16:34:56 följande:
    Blir dte kort pa facebook sen?
    Ja säkert, ska se om nån fotar ikväll. Har lite svårt att få med mig på bild...:)
  • Garageänkan

Centurion skrev 2008-12-31 16:37:44 följande:

Ah vad har du för snyggt på dig?
    Vänta ska jag be Kb ta en bild och lägga upp på Facebook. Är ni vänner med KB?
  • Garageänkan

Nu har jag lagt upp bilden som loggbild på min logg, KB var inte så motiverad att hjälpa mig att fota(låg på soffan och klickade likgiltigt) men iaf så vill jag påpeka att benen på bodysuiten är jättebreda enda från låren, ser att det ser ut som om jag har mastodontlår på bilden

• Garageänkan

MK: Mitt vatten var helt gult som kiss så förlita dej inte på att det var kiss. Kommer det mer så är det definitivt vattnet!

• Garageänkan

Centurion skrev 2008-12-31 16:55:58 följande:

Vadå logg?
    Gå in på min sida så finns det där man skriver och inte i ett album (tror jag) så ser jag det iaf
  • Garageänkan

Centurion skrev 2008-12-31 16:58:07 följande:

har jag dig där? *förvirrad*
    Vet ej? Kolla på HEM då på din sida om du är min vän så står det att jag lagt upp en loggbild...
  • Garageänkan

Centurion skrev 2008-12-31 17:01:00 följande:

Vafanm vem är du?
    Initialer J.E kanske det inte står nånstans. Nå ja. Nu ska jag dra. Musen får maila vad jag heter annars, kom på att vi blir sena till middagen. Pussar och gott nytt år på er.
  • Garageänkan

Hej allesammans? Spytt klart från igår? KB och jag orkade inte åka hem så vi sov över, jag mådde så jävla illa mitt i natten, orättvist! Kb mådde prima och var full. Jag var nykter som en spik, inte ens en liten smutt champagne eller så...
    Jag lägger upp bilder på Fb sen när jag orkar. Går man och lägger sig klockan 05:45 så är man inte direkt piggaste i världen. Iaf inte längre åldern börjar ta ut sin rätt...

Vi hade iaf jättetrevligt och jag hoppas ni hade det trevligt också!

• Garageänkan

Igår bestämde KB sig för att vi skall inhandla en crosstrainer eller ge varann gymkort Om han går upp lika mkt i sympati som när jag väntade lillM haha

Svar på tråden dårt asöires setuG