Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Docendo díscimus skrev 2008-12-16 15:24:13 följande:
    Min misstanke är  Nickelodeon - tittade på det förra veckan. Barbies onaturliga kropp som alla tjejer leker med.Ska fråga fröken.
    Nej, när det gäller sådant är det inte TV:s fel. Det kan vara att man inte har tillräcklig självkänsla, t ex att man blir duktigt retad av någon och känner sig värdelös, eller så känner man en oro inför att bli större. KRoppen växer och man kommer inte att vara barn i all evighet. Man tycker inte att man har kontroll över sin tillvaro. Något man lätt kan ha kontroll över är det man stoppar i sig, för att inte tala om vilken uppmärksamhet man får från sin omgivning om man inte äter. Finns nog ingen som inte går i taket av oro om ens barn slutar äta, liksom. Uppvisar hon sådana tendenser ska ni absolut kontakta BUP.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl
    MissKaos skrev 2008-12-16 15:21:17 följande:
    Oj, vad svårt! HAr dom anorektiska flickor i skolan? Pågår det "bantningshysteri" i klassen?? JAg skulle nog pratat med skolsköterskan och klassföreståndaren om de är vettiga för att få veta lite mer hur det ser ut i skolan. Och kolla med BUP som Gute säger. Risken är väll att dom kräver remiss.
    Sådant kan "smitta", absolut.
  • gutegirl

Tuttbitaren fick en bulle som han sedan kastade i väggen. Så går ungen och hämtar en annan bulle och vill ha den. Jag säger Nej glöm det. Gissa vem som är dummast på hela jorden just nu?

Gutegirl
    Gutegirl
    heller Gutegirl?

• gutegirl
    Fruen fra Norge skrev 2008-12-16 18:36:09 följande:
    Hej Har varit valpmorska i dag. 6 små underbart söta valpar blev det i dag är det dubbelepisod KRABBA
    Är det sant?? Vilken tid?
Svar på tråden dårt asöires setuG